دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1398 - 14:17
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان مطرح کرد؛

دانشگاه آزاد اسلامی اولویت نخست داوطلبان با به‌روزترین و بهترین امکانات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: باید با معرفی امکانات آزمایشگاهی، فضاهای آموزشی، ورزشی و تسهیلاتی که برای دانشجویان وجود دارد، تلاش کنیم دانشگاه آزاد اسلامی اولویت نخست داوطلبان برای ادامه تحصیل باشد.
کد خبر : 409777
DSC_3246.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خرم‌آباد، ظهر امروز مرکز مشاوره حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد با همکاری روابط عمومی این واحد دانشگاهی اقدام به راه‌اندازی مرکز ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی تحصیلی به داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون سراسری سال 1398 دانشگاه‌ها کرد.


سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در مراسم افتتاح مرکز ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی تحصیلی برای داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون سراسر سال 1398 گفت: باید با معرفی درست قابلیت‌ها و امکانات گسترده دانشگاه آزاد اسلامی و برخورداری از مجر‌ب‌ترین استادان، بهترین و به‌روز‌ترین امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و فضاهای آموزشی، ورزشی و تسهیلاتی که دانشگاه برای دانشجویان در نظر گرفته، تلاش کنیم تا دانشگاه آزاد اسلامی اولویت نخست داوطلبان برای ادامه تحصیل باشد.


حمیدرضا زهره‌ای معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد نیز در این مراسم اظهار کرد: به‌دنبال ارسال دستورالعمل سازمان مرکزی درباره ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به داوطلبان آزمون سراسری سال 1398، واحد خرم‌آباد اقدام به راه‌اندازی و تجهیز این مرکز کرد.


وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شناخت و آگاهی از رشته‌های تحصیلی، دروس و سرفصل‌ها کمک قابل توجهی به داوطلبان در انتخاب رشته تحصیلی می‌کند، تلاش شده در این مرکز از حضور استادان مجرب که آشنایی کامل و سابقه کار در این زمینه را دارند، استفاده شود.


حسن نیک‌رنگ مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد نیز بیان کرد: این مرکز همه‌روزه صبح و عصر خدمات مشاوره‌ای را به‌صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته