دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در نشست سیاسی روشنگری فکری واحد میانه

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه: انواع جنگ‌های پایان‌ناپذیر کشور ما را تهدید می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه گفت: جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس، جنگ نابرابری‌ها و حق و باطل بود. درست است که الان جنگ نظامی نداریم ولی انواع جنگ‌ها کشور ما را تهدید می‌کند و پایان‌ناپذیرند.
کد خبر : 40998

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسن امیرنژاد در نشست سیاسی روشنگری فکری که به همت حوزه بسیج کارمندی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی میانه با حضور جمعی از کارکنان و دانشجویان در محل سالن اجلاس این واحد برگزار شد، اظهار کرد: در دوران جنگ، یکی از اهداف دشمن این بود که مذهب شیعه در کشور عراق توسعه نیابد و به قدرت نرسد، در حالی که 60 درصد مردم این کشور شیعه است و برای همین آنها نمی‌خواستند انقلابی در آنجا به وجود بیاید.


وی با بیان اینکه هیچ کشوری آغازگر جنگ نیست، مگر کسی یقین پیدا کند که در آن پیروز خواهد شد، بیان کرد: رژیم بعثی عراق به سرکردگی آمریکا به تحریک صدام پرداخت و وی را مجبور به جنگ نظامی علیه ایران کرد و به صدام اعلام کرد که چون در کشور ایران تازه انقلاب شده، ایران آمادگی لازم در برابر جنگ با رژیم عراق را ندارد.


نماینده ولی فقیه در سپاه میانه خاطرنشان کرد: نه تنها عراق بلکه دیگر کشورهای استبدادی هم قدرت معنوی ایران را درک نکرده بودند و نمی‌دانستند که ملت بزرگ ایران، با عزت، غیرت و اقتدار به میدان نبرد آمده است.


امیرنژاد، وحدت و هم‌صدایی تمام اقشار جامعه را یکی از عوامل مؤثر ایستادگی مقابل دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی توصیف کرد و گفت: تفکر بسیجی، هوشیاری و آگاهی ملت و همچنین تدابیر مقام عظمای ولایت باعث شده، تمامی سناریوها و توطئه‌های دشمنان نظام برهم بریزد و از بین برود.


این مسئول اذعان کرد: در زمان جنگ، همه گوش به فرمان ولایت بودند و همین عامل باعث شد تا ما در این نبرد هشت ساله به پیروزی برسیم در حالیکه در آن برهه زمانی، هیچ کسی به دنبال هوای نفسانی نبود و همه به فکر پیروزی در جبهه حق علیه باطل بودند.


وی با تأکید بر اینکه حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی و صیانت از آنها از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: وظیفه سنگینی که امروز ما داریم، گوش دادن و عمل کردن به فرامین ولی فقیه، تحلیل درست از جنگ هشت سال دفاع مقدس، گفتن واقعیت‌های جنگ به نسل سوم انقلاب و حفاظت از آرمان های شهیدان انقلاب اسلامی است.


امیرنژاد با توجه به نفوذ آمریکا در کشورهای افغانستان، یمن، سوریه و عراق، این کشور استعمارگر را دلیل اصلی ناامنی در منطقه عنوان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته