دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1398 - 09:37

وزیر اسرائیلی تهدید به عملیات نظامی گسترده علیه غزه کرد

وزیر مسکن رژیم صهیونیستی و عضو کابینه امنیتی این رژیم تهدید به عملیات نظامی گسترده علیه باریکه غزه کرد.
کد خبر : 409922
2.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، "یواو گالانت" مدعی شد که عملیات نظامی گسترده‌ای علیه باریکه غزه آغاز خواهد شد اما زمان و شرایط آن را رژیم صهیونیستی تعیین خواهد کرد.


گالانت تصریح کرد که جنگ آخرین گزینه خواهد بود. این اظهارات در واکنش به شهادت چهار جوان فلسطینی در نوار مرزی باریکه غزه بیان‌شده است.


ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این چهار جوان قصد اجرای عملیاتی بزرگ علیه ارتش رژیم صهیونیستی در غزه را داشته‌اند اما در نهایت در درگیری مسلحانه در شرق دیر البلح به شهادت رسیدند.


نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم روز گذشته مدعی شد که ارتش این رژیم خود را برای عملیات نظامی گسترده علیه حماس در نوار غزه آماده می‌کند.


بنیامین نتانیاهو تصریح کرد که ما خود را برای عملیات نظامی گسترده علیه حماس در غزه آماده می‌کنیم اما باید به یاد داشته باشیم، همان‌گونه که برای تحقق اهداف خود تلاش می‌کنیم، باید بهایی را هم برای آن بپردازیم.


روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت به نقل از نتانیاهو بیان کرد که همان‌گونه که برای عملیات نظامی علیه حماس آماده می‌شویم، در مقابل آماده دست‌یابی به تفاهمات کامل با این جنبش برای آرام‌سازی اوضاع در غزه نیز هستیم.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته