دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با آنا:

وادادگی برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی موجب شده تا روحانی جرأت برخورد تند با اعضای شورا کند/دعوت نکردن از رحیم‌پور ازغدی در جلسه شورا به دلیل انتقاد وی به روحانی بوده است!

یک عضو شورای عالی فرهنگی گفت: وادادگی برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی موجب شده تا روحانی جرأت برخورد تند با اعضای این شورا کند و دعوت نکردن از رحیم‌پور ازغدی در جلسه شورا به دلیل انتقاد وی به روحانی بوده است!
کد خبر : 409712
n00710121-b.jpg

یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره حضور نداشتن حسن رحیم‌پور ازغدی در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: رحیم پور ازغدی در یک مصاحبه گفته است که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، از بنده برای حضور در این شورا دعوت شده بود اما بعدا زنگ زدند و گفتند نیایید.


وی افزود: دعوت نکردن از رحیم‌پور ازغدی به دلیل جنجال و انتقاد وی به روحانی در جلسه قبلی شورا بوده است و در این خصوص می‌توانید به صورت دقیق‌تر از عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بپرسید.


این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه درگیری‌های لفظی رئیس‌جمهور با اعضای شورا در شأن این شورا نیست، خاطرنشان کرد: این موضوع مقداری تقصیر خود اعضای شورا است! اگر خودشان را جدی می‌گرفتند، آقای روحانی جرأت نمی‌کرد که چنین برخورد تندی با اعضای شورا داشته باشد و به شورای عالی انقلاب فرهنگی ضربه بخورد.


این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نخواست که نامش فاش شود.




بیشتر بخوانید:


عاملی: حضور نداشتن رحیم‌پور ازغدی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیاز به پیگیری ندارد/ اطلاعی ندارم، با من بحث نکنید!




رئیس‌جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در روز سه‌شنبه ۲۸ آبان ۹۸ در خصوص مسائل اقتصادی و طرح افزایش قیمت بنزین گزارشی به اعضای شورا ارائه می‌دهد که با اعتراض رحیم‌پور ازغدی روبه‌رو می‌شود که چرا چنین گزارش خلاف واقع را می‌گویید؟ چرا مردم را غافلگیر و ناراضی می‌کنید؟ چرا با آن‌ها گفتگو نمی‌کنید و هزینه می‌تراشید؟


روحانی با خشم و اهانت، جواب وی را می‌دهد و احتمالاً به همین دلیل تصمیم گرفته است که رحیم‌پور را برای جلسه روز ۱۹ آذر ۹۸ دعوت نکند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته