دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خجسته:

دانشگاه متناسب با شرایط استان رشته‌های جدید اضافه کند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در نشست مشترک با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه باید متناسب با شرایط استان‌ها، رشته‌های تحصیلی جدید اضافه کند.
کد خبر : 409663
N83244129-72904272.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،  امیر خجسته  در نشست مشترک مجمع نمایندگان و مسئولان دانشگاه آزاد گفت: اکنون نیاز استان همدان جذب دانشجو در رشته‌های مختلف در حوزه‌های گردشگری، سلامت، صنعتی و کشاورزی است.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اظهار کرد: تغییر رویکرد  برای جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های آزاد کشور، می‌تواند زمینه موفقیت را برای این دانشگاه بیشتر کند.


وی با بیان اینکه پذیرش دانشجوی خارجی نام دانشگاه آزاد اسلامی را جهانی می‌کند، افزود: پذیرش دانشجویان خارجی در مقاطع مختلف همچون اجرای D8 در دانشگاه بوعلی سینا در عرصه‌های مختلف علمی و ارزآوری به این دانشگاه کمک شایانی خواهد کرد.


عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس با بیان اینکه دانشگاه علم را وارد صحنه زندگی می‌کند، افزود: با موافقت دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی همدان صاحب دانشکده علوم پزشکی خواهد شد.


این نماینده مجلس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه ملی است و به سوی تربیت دانشجویان کارآفرین و ایجاد منابع جدید درآمدی با کاهش هزینه های غیر ضروری گام بردارد.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته