دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1394 - 11:18

تاکید امام جمعه الیگودرز بر گسترش اخلاق و اخلاق‌محوری در دانشگاه‌ها

امام جمعه الیگودرز بر گسترش اخلاق و اخلاق‌محوری در دانشگاه تاکید کرد و گفت: آنچه امروز یک حلقه گمشده در تمام زوایای جامعه ما است اخلاق و اخلاق محوری به ویژه اخلاق اسلامی و دینی است که دانشگاه‌ها بهترین مکان برای گسترش اخلاق اسلامی و دینی هستند.
کد خبر : 40962

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در دیدار رئیس و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز و نیروهای علمی آن به ویژه رئیس این واحد یکی از موفق‌ترین کادرهای علمی و آموزشی در سطح دانشگاه‌های شهرستان هست و تاکنون نیز در زمینه علمی موفق عمل کرده‌اند که جای قدردانی دارد.


امام جمعه الیگودرز گفت: در بخش فرهنگی نیز این دانشگاه اقدامات و خدمات خوبی هم به دانشجویان و هم به مردم در سطح شهرستان داشته است و مطمئن باشید این دانشگاه یا این روند خوب کاری هرگز با مشکل روبرو نخواهد شد.


رئیس واحد الیگودرز نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امروز کیفیت علمی را سرلوحه کار خود قرار داده است، گسترش فضاهای آزمایشگاهی و علمی و در کنار آن توجه به معنویت را می‌توان به خوبی دید.


دکتر خلیل غفاری افزود: امسال علاوه بر رشته علوم آزمایشگاهی که نوید حرکت به سمت رشته‌های تاثیرگذار در جامعه است، چند رشته جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی اضافه شده است تا جمع رشته‌های این واحد برای ارائه خدمات آموزشی در این منطقه در این واحد به 105رشته افزایش یابد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته