دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1398 - 16:22
دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌‌کند؛

میز خدمت مشاوره تحصیلی و شغلی به شهروندان یزدی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از ایجاد میز خدمت مشاوره تحصیلی و شغلی برای شهروندان یزدی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 409405
IMG_1292.JPG

سیدعلی المدرسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در یزد درباره میز خدمت مشاوره تحصیلی و شغلی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برای رفاه علاقه‌مندان به تحصیل و با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخاب رشته تحصیلی برای دانشگاه‌های کشور و پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری در مراکز عمومی شهر یزد میز خدمت راه‌اندازی برگزار می‌کند که این مکان‌ها شامل پارک آزادگان، پارک کوهستان و میدان امیر چخماق یزد است.


وی افزود: اجرای میز خدمت در ایام خاصی از زمان انتخاب رشته تحصیلی است و شامل ارائه خدمات پزشکی، کنترل قندخون و کنترل فشارخون برای مردم و علاقه‌مندان یزدی و مسافران تابستانی شهر جهانی یزد خواهد بود.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: مشاوره شغلی و آشنایی علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های مختلف دانشگاهی متناسب با حرفه‌هایی است که برای ورود به رشته‌های شغلی در آینده مورد نیاز است، اهداف راه‌اندازی میز خدمت دانشگاه در فضای عمومی شهری است.


المدرسی تصریح کرد: بخش مشاور شغلی و آشنایی مردم یزد و علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد متناسب با شغل‌هایی که با ورود به رشته‌های تخصصی که در آینده خواهند داشت در ایام پیش رو در دو هفته و به‌صورت سه شب متوالی (چهارشنبه الی جمعه) برگزار خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: بخش دیگری در این میز خدمت انجام خواهد گرفت که به‌عنوان راهنمایی و آشنایی با رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی است که خدمات‌دهی خواهد کرد و برای اطلاع بیشتر علاقه‌مندان سایت azmoon.org در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری باز است.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اظهار کرد: همه علاقه‌مندان به تحصیلات دانشگاهی می‌توانند در رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد که شامل ۶۸ رشته کارشناسی و کاردانی در محیطی آرام و با کادر آموزشی ۱۸۰ عضو هیئت علمی و ۷۱ گرایش کارشناسی ارشد و ۲۴ رشته دکتری و با ۸۰ کارگاه و آزمایشگاه و با تجربه بیش از سه دهه فعالیت شاخص علمی، پژوهشی و فرهنگی در عرصه بین‌المللی شاهد موفقیت‌های چشمگیر خود در این واحد دانشگاهی باشند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته