دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1398 - 16:32
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات:

ورود پوشاک قاچاق به کشور در صدر پرونده‌های تعزیراتی است

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی گفت: آمار قاچاق خروجی از کشور افزایش داشته و فرآورده‌های نفتی هم در صدر کشفیات ما بوده است البته در بحث کالاهای ورودی نیز منسوجات و پوشاک بیشترین آمار پرونده‌ها داشتند.
کد خبر : 409211

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، عبدالمجید اشتهاردی ظهر امروز در نشست خبری درباره میزان کشفیات کالاهای قاچاق در ۴ ماهه ابتدایی امسال گفت: در ۴ ماهه امسال در حوزه قاچاق کالا و ارز ۲۸ درصد تعداد پرونده‌های وارده نسبت به سال گذشته افزایش داشته و ۲۶ درصد نیز رسیدگی‌های ما بیشتر شده است. همچنین ۴۷ درصد پرونده‌ها با ارزش بیش از یک میلیارد ریال افزایش پیدا کرده و در بخش اجرای احکام حدود ۹۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم.


وی درباره آخرین وضعیت پرونده خودروهای لوکس در استان فارس هم گفت: این خودروها همچنان در انبار نگهداری می‌شود البته اول بحث امحای خودروهای قاچاق مطرح بود اما فعلا در انبار هستند. مسئولان تصمیم به بازصادرات خودروها گرفتند که در این ارتباط نیز با مشکلاتی رو به‌رو شدیم و فعلا این خودروها با عنوان قاچاق در انبار هستند.


مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: قاچاق خروجی افزایش داشته و فرآورده‌های نفتی در صدر کشفیات ما بوده است البته در بحث کالاهای ورودی نیز منسوجات و پوشاک بیشترین آمار پرونده‌ها داشتند.


انتهای پیام/۴۱۱۰


انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان تعزیرات
ارسال نظر
هلدینگ شایسته