دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1398 - 13:05
در گفتگو با آنا:

رتبه اول گروه علوم انسانی کنکور 98: انتخاب رشته‌های حقوق و دبیری برای آینده کاری/ از هیچ کلاس کنکوری استفاده نکردم

رتبه اول آزمون سراسری 98 در گروه آزمایشی علوم انسانی گفت: داوطبانی که موفق نشده‌اند، اگر به درس خواندن علاقه دارند به مسیر خود همچنان ادامه دهند و نیازی به هزینه‌تراشی هنگفت برای آزمون سراسری نیست.
کد خبر : 409130

فاطمه شب‌خیز در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درخصوص کسب رتبه اول آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم انسانی گفت: روزانه میانگین هشت ساعت از وقت خود را به مطالعه منابع آزمون می‌گذراندم؛ اغلب  بهترین منابع را از انتشارات مختلف استفاده تهیه می‌کردم ولی تمرکز خود را بر روی کتاب‌های درسی تجمیع کرده بودم تا نتیجه مطلوب به‌دست آید.


وی افزود: از هیچ کلاس کنکوری استفاده نکردم و فقط از کلاس‌های فوق برنامه مدرسه بهره می‌جستم. در آزمون‌های آزمایشی شرکت می‌کردم ولی کسب چنین رتبه‌ای قابل پیش‌بینی نبود. مبالغ بسیار اندکی فقط برای خرید کتاب و ثبت‌نام چند آزمون هزینه شد و هیچ هزینه غیرمعقولی برای خانواده‌ام تراشیده نشد.


شب‌خیز با بیان اینکه خانواده سهم بسیار بزرگی در موفقیتم داشتند، اظهار کرد: دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه شیراز جزء دانشگاه‌هایی هستند علاقه تحصیل در آنها را دارم. حقوق و دبیری  رشته‌هایی است که برای آینده تحصیلی و کاری خود برنامه‌ریزی کرده‌ام.


این رتبه برتر کنکور تصریح کرد: دانشگاه فضایی برای شناختن افراد جدید و درگیری بیشتر با حوزه تخصصی و درس است. داوطبانی که موفق نشده‌اند، اگر به درس خواندن علاقه دارند به مسیر خود همچنان ادامه دهند و نیازی به هزینه‌تراشی هنگفت برای آزمون سراسری نیست.


انتهای پیام/4115/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته