دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1398 - 13:06
در گفتگو با آنا؛

رتبه دوم گروه زبان کنکور سراسری 98: دوست دارم در تهران پزشکی بخوانم/ برای دانستن رتبه تقریبی در گروه زبان شرکت کردم

رتبه دوم گروه آزمایشی زبان‌های خارجی کنکور سراسری 98 گفت: باوجود اینکه رتبه خوبی در گروه زبان آورده‌ام، دوست دارم در دانشگاه پزشکی بخوانم.
کد خبر : 409129
photo5834552122467791589.jpg

به گزارش خبرنگار آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، امیرشایان چادگانی‌پور از اصفهان رتبه دوم گروه آزمایشی زبان‌های خارجی کنکور سراسری 98 است که تحصیلات خود در رشته تجربی را در مدرسه نیمه‌دولتی  در اصفهان تکمیل کرده است. وی متولد 79 است و علاقه دارد در آینده پزشک شود.


چادگانی‌فر در گفتگو با خبرنگار آنا در خصوص منابع درسی گفت: تنها کتاب‌های درسی و جزوات پیشنهادشده معلمان را برای کنکور مطالعه کردم. برای درس‌های عمومی در همایش‌های جمع‌بندی شرکت کردم. با وجود اینکه در آموزن‌های آزمایشی شرکت کردم تا رتبه تقریبی‌ام را بدانم اما فکر نمی‌کردم که رتبه دوم زبان خارجی شوم.


وی افزود: گروه آزمایشی اصلی من در کنکور تجربی است و علاقه دارم در یکی از دانشگاه‌های تهران یا  اصفهان در رشته پزشکی تحصیل کنم. به احتمال زیاد در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی انتخاب رشته نمی‌کنم.


چادگانی‌فر مطرح کرد: حمایت‌های خانواده در سال کنکور بسیار زیاد بود و همواره سعی می‌کردند امکانات و شرایط لازم برای مطالعه کردن را فراهم کنند.


انتهای پیام/4115/4021/


انتهای پیام/

برچسب ها: پزشکی
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
۰
ایابا کنکورهای انسانی یا زبان می‌شود پزشکی قبول شد
هلدینگ شایسته