دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1398 - 10:41
فرمانده انتظامی مازندران خبر داد؛

کشف 61 دستگاه بیت کوین در بهشهر

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 61 دستگاه بیت کوین و متعلقات آن به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان بهشهر خبر داد.
کد خبر : 409086
IMAGE11565070781861.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های مأموریتی فرماندهی انتظامی استان مازندران در سال جدید، در دستور کار قرار گرفت.


وی افزود: در اجرای این طرح، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 نفر از مخلان امنیت اقتصادی در آن شهرستان شدند.


فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی بهشهر با هماهنگی قضائی متهمان را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال (بیت کویین) در یکی از مکان‌های صنعتی کرده بودند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.


میرفیضی از کشف 61 دستگاه بیت کوین به همراه متعلقات آن در بازدید از محل خبر داد و اظهار کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد شده است.


وی تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال بر رونق تولید را فرصت مغتنمی برای پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد و اظهار کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاری داخلی است.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته