دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گرگیج خبر داد:

افزایش دوره‌های برون‌سپاری آموزش‌ و پرورش سیستان و بلوچستان به سما

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت:‌ سال جدید دوره‌های برون‌سپاری را به‌دلیل وجود کارگاه‌های مجهز و تخصصی در سما افزایش می‌دهیم.
کد خبر : 408977
DSC08227.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، عبدالناصر گرگیج ظهر امروز در جلسه شورای نظارت و هماهنگی سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به جایگاه ویژه مدارس سما در استان، جا دارد از مسئولان دانشگاه و سما به‌دلیل پیگیری و تلاش‌های صادقانه قدردانی شود.


معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مدت چهار سال است که آموزش‌ و پرورش بخشی از برون‌سپاری‌های خود را در آموزشکده سما زاهدان محول کرده که تابه‌حال رضایت‌بخش بوده و بنا داریم سال جدید دوره‌های برون‌سپاری را به‌دلیل وجود کارگاه‌های مجهز و تخصصی در سما افزایش دهیم.


 معاون دانشجویی و نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان نیز گفت: رویکرد فعلی دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای سیستان و بلوچستان تقویت و ایجاد تشکل‌های دانشجویی انقلابی است؛ چراکه معتقدیم تشکل‌ها به دانشجو هویت می‌بخشد و باید از میان این تشکل‌ها، دانشجویان انقلابی تربیت کنیم.


محمدرضا زاهدشیخی تصریح کرد: تریبون‌های دانشگاهی باید به دست دانشجویان انقلابی، مؤمن و متعهد واگذار شود و در بحث قرآن، عترت و نماز نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای سیستان و بلوچستان نیز گفت: با توجه به آتش‌سوزی سال قبل مدرسه اسوه حسنه زاهدان و ایرادهای گرفته‌شده، اداره کل نوسازی مدارس توانست با همکاری دانشگاه و اداره کل آموزش‌ و پرورش 45 دستگاه اسپیلت به مبلغ بیش از 200 میلیون تومان را با نظر کمیسیون معاملات واحد خریداری، نصب و راه‌اندازی کند.


مسعود اکبری‌زاده عنوان کرد: نصب ترمز پله، نوسازی سیستم برقی، نصب حفاظ مکان‌های در معرض خطر، برعکس کردن در کلاس‌ها، اجرای پروژه مهر(رنگ‌آمیزی، زیباسازی)، اجرای راه‌پله اضطراری در دو مجتمع پسرانه ازجمله فعالیت انجام‌شده و در دست اقدام این معاونت است.


به گزارش آنا، در پایان دیگر اعضای جلسه نظر و پیشنهاد‌های خود را ارائه کردند و جلسه با ذکر دستور کار و مصوباتی به کار خود پایان داد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته