دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمالیان عنوان کرد

بهره‌وری و برون‌سپاری از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح تجمیع 2

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با توجه به اهداف طرح تجمیع 2 گفت: چابک سازی، بهره‌وری و برون‌سپاری از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی است.
کد خبر : 24446

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، امین‌رضا کمالیان در مراسم معرفی خود به عنوان سرپرست واحد زاهدن و دبیر هیات امنای استان عنوان کرد: طرح تجمیع 2 برگ زرین دیگری در کارنامه‌ درخشان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای برنامه‌های قانونی و ماندگار توام با عقلانیت است.


رئیس واحد زاهدان افزود: اجرای این طرح کمک قابل توجه و ارزنده‌ای به دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کاهش بوروکراسی، هزینه‌ها و سرعت کار است.


این مسئول با بیان اینکه با اجرای طرح تجمیع 2 وظایف محول شده سنگین‌تر و حساس‌تر از گذشته است، اظهار کرد: یکی دیگر از مزایای این طرح صرفه‌جویی در مسائل مالی و مدیریت زمان است که توانسته‌ از موازی‌کاری جلوگیری کند.


وی با توجه به اهمیت به‌روزرسانی دانشگاه گفت: طول عمر یافته‌های پژوهشی بسیار کوتاه است و با گذشت زمان کوتاه‌تر نیز می‌شود برای اینکه یک دانشگاه موفق باشیم باید به‌روز باشیم.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تشکر از زحمات دکتر علی‌اصغر رستمی‌ابوسعیدی نماینده سابق تام‌الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان سیستان و بلوچستان و سیدمحمدرضا حسینی‌طباطبایی رئیس سابق واحد زاهدان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اکنون بیش از یک سوم دانشجویان استان را به خود اختصاص داده و توانسته است سهم عظیمی از تعالی علمی استان را به دوش بکشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته