دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سیگارهای ایرانی با حداقل قطران و نیکوتین به بازار می‌آید

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از تولید سیگارهایی با حداقل قطران و نیکوتین در این شرکت خبر داد.
کد خبر : 40895

محمد حسین برخوردار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا با بیان اینکه متاسفانه بخش قابل توجهی از مردم کشورمان سیگاری هستند، گفت: بخش قابل توجهی از این عده هم از سیگار خارجی استفاده می‌کنند که محتوای آن کاملا غیراستاندارد است.


او ادامه داد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد آنچه درباره نیکوتین و قطران سیگارهای قاچاق خارجی بر روی پاکت درج شده با محتوای آن کاملا متفاوت است و در واقع با این روش مصرف‌کننده سیگار فریب می‌خرود.


برخوردار با تاکید بر این که سیگاری‌ها بهتر است برای جلوگیری از زیان بیشتر به سلامتیشان از سیگار داخلی استفاده کنند، گفت: سیگارهای داخلی با بهترین کیفیت و رعایت استانداردهای واقعی تولید می‌شوند و به همین دلیل ضرر کمتری دارند.


مدیر عامل شرکت دخانیات ایران با اشاره به اینکه برنامه‌های این شرکت برای کاهش ضرر ناشی از مصرف سیگار در حال عملیاتی شدن است، اظهار کرد: ما در حال تهیه سیگاری هستیم که نیکوتین و قطران آن در حداقل میزان ممکن است و به زودی آن را به بازار عرضه می‌کنیم.


برخوردار در ادامه با بیان این که قیمت سیگارهای ایرانی معمولا در دو ماه نخست سال تعیین می‌شود، گفت: تا پایان سال جاری تغییری در قیمت سیگارهای داخلی نخواهیم داشت.



انتهای پیام/

برچسب ها: سیگار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته