دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1398 - 13:40
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان:

بودجه‌بندی آگاهانه و واقعی موجب شفافیت ارکان مالی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: بودجه‌بندی آگاهانه و واقعی دانشگاه آزاد اسلامی موجب عبور این دانشگاه از بحران و شفافیت ارکان مالی خواهد شد.
کد خبر : 408925
IMG_20190530_110329_983.jpg

محسن پیشوایی‌علوی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره جلسات ارزیابی و بودجه‌بندی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین ارکان مدیریت دانشگاه مقوله تعریف بودجه و بودجه‌بندی است. موضوع بودجه‌بندی در همه نظام‌ها و ساختارها برای پیش‌بینی و طرح برنامه‌ها حائز اهمیت است.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سازمان مرکزی و در طول یک سال گذشته با نگرشی اصولی به موضوع بودجه‌بندی با حضور واحدهای استانی پرداخته که ثمرات ساعت‌ها و روزها بررسی با شفافیت و انضباط مالی آن نمایان خواهد شد. با توجه به مشکلات اقتصادی فراگیر و تحریم‌ها در کشور، این نوع بودجه‌بندی موجب هدفمندی مخارج و درآمدها می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان اظهار کرد: جلسات بودجه‌بندی استان‌ها در سازمان مرکزی بیش از پنج ساعت به طول می‌انجامد و همه ردیف‌های درآمدی و مخارج مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ این سطح از دقت و شفافیت در مسائل بودجه‌بندی نشان از اهتمام و اشراف مدیران سازمان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است.


پیشوایی‌علوی با اشاره به حضور مدیران و کارشناسانی از تمام معاونت‌ها و مراکز سازمان مرکزی دانشگاه در جلسات بودجه‌بندی استان‌ها، بیان کرد: اشراف و اطلاعات مدیران سازمان مرکزی از نقاط ضعف و قدرت واحدهای استانی موجب واقعی شدن بودجه‌بندی استان‌ها شده و این حاکی از تیزبینی مسئولان ستادی دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی خاطرنشان کرد: در شرایط نامطلوب اقتصادی کشور، بودجه‌بندی آگاهانه و واقعی دانشگاه آزاد اسلامی موجب عبور این دانشگاه از بحران و شفافیت ارکان مالی خواهد شد.


انتهای پیام/4116/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: بودجه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته