دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1398 - 17:43

مجوز اجرای گازرسانی به روستاهای همه‌سین و هاجرآباد صادر شد

در هفتاد و چهارمین جلسه کمیته فنی حریم، مجوز اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای همه‌سین و هاجرآباد واقع در شرق پایتخت صادر شد.
کد خبر : 408782
گازرسانی+به+روستاییان.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران،  هفتاد و چهارمین جلسه کمیته فنی حریم به ریاست معاون شهرسازی و معماری و با حضور اعضای اصلی این کمیته، شهردار منطقه 13، معاونان شهرسازی و معماری مناطق 13 و 20 و دستگاه های نظارتی برگزار شد.


در این جلسه عبدالرضا گلپایگانی معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران بر لزوم توجه به اهمیت حفظ حریم شهر تهران و ارائه خدمات به روستاهای واقع در حریم، در چارچوب ضوابط و مقررات تأکید کرد.


وی توجه به مسایل زیست محیطی حریم و ارائه خدمات به ساکنان حریم را از موضوعات مهم فرآیند مدیریت حریم عنوان کرد و گفت: حفظ و صیانت از حریم علاوه بر جلوگیری از ساخت و ساز و تغییر کاربری‌های غیرمجاز، نیازمند توجه و ارائه خدمات مورد نیاز در بخش‌های مختلف به ساکنان حریم است؛ بر این اساس در جلسه کمیته فنی حریم موضوع گازرسانی به روستاهای همه‌سین و هاجرآباد که سال‌ها در انتظار گازرسانی بودند، با رعایت مسایل فنی و در چارچوب ضوابط و مقررات، به تصویب اعضا رسید.


مجتبی شکری مدیر کل حریم شهر تهران نیز در حاشیه این جلسه اظهار کرد: کمیته فنی حریم، یک مجموعه مشورتی است که به ریاست معاون شهرسازی و معماری و اعضا تشکیل می‌شود تا همه طرح‌ها و پروژه‌های ارائه شده از سوی مناطق پس از بررسی‌های کارشناسی و فنی و گرفتن تأیید از کارگروه تخصصی حریم، در این کمیته مورد بررسی نهایی قرار بگیرد.


وی افزود: در جلسه اخیر 6 موضوع مورد بررسی قرار گرفت که مهم‌ترین آن صدور مجوز برای گازرسانی به روستاهای همه سین و هاجر آباد در حریم شهر تهران بود.


مدیر کل حریم تهران با اشاره به اهتمام شهرداری به حفظ مسایل زیست محیطی گفت: تمام پروژه‌ها در این سطح علاوه بر استعلام محیط زیست باید برای اجرایی شدن مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را نیز داشته باشند.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته