دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1398 - 15:19
بخشدار لیلان مطرح کرد؛

شهری با 25 روستا و یک کتابخانه عمومی

بخشدار لیلان گفت: بخش لیلان با 25 هزار جمعیت و 25 روستا تنها یک باب کتابخانه عمومی دارد.
کد خبر : 408722
metro-library-3.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، عادل شهبازی صبح امروز در جلسه کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملکان بر افزایش تعداد کتابخانه در این بخش تأکید کرد و گفت: مقدمات احداث دومین کتابخانه در روستای شیرین کندی فراهم شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.


وی از عزم بخشداری لیلان برای توسعه زیرساخت‌های مطالعه در شهر و روستاهای پرجمعیت این بخش خبر داد و اظهار کرد: توسعه شهرها و روستاها در گرو وجود اهل تحقیق و پژوهش بوده و وجود فضای مطالعه برای استفاده نخبگان و اهل تحقیق و فکر ضروری است.


بخشدار لیلان از عزم بخشداری برای اختصاص اعتبار لازم برای توسعه کتاب و کتابخوانی در این بخش خبر داد و افزود: اعتبارات دولتی و مشارکت مردمی صرفأ در امور عمرانی نیست؛ بلکه باید برای توسعه فرهنگ و مطالعه نیز بودجه خاصی تخصیص داده شود.


شهبازی با بیان اینکه بخش لیلان با 25 هزار جمعیت و 25 روستا تنها یک باب کتابخانه عمومی دارد، افزود: در مناطق محروم باید در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی به‌فکر توسعه فرهنگی آن مناطق نیز باشیم.


وی از وضعیت موجود محوطه تنها کتابخانه عمومی بخش لیلان انتقاد کرد و گفت: شهرداری لیلان قول مرمت این محل را داده بود؛ اما متأسفانه باگذشت مدتها هنوز اقدامی نشده است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته