دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1398 - 05:10
امینی با آنا مطرح کرد؛

آمادگی 130 داوطلب خارجی برای تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: تاکنون 130 دانشجوی غیرایرانی اطلاعات خود را در سامانه این دانشگاه بارگذاری کرده‌اند و مقرر شده با بررسی سوابق مقدمات لازم برای تحصیل آنان را مهیا کنیم.
کد خبر : 408720
8.jpg

جهانشیر امینی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با اشاره به برگزاری پانزدهمین جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: در این جلسه بودجه سال مالی آینده ( از اول شهریور تا 31 مردادماه سال 99) مورد بررسی و تصویب اعضای هیئت‌امنا قرار گرفت.


وی با اشاره به تغییر سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: قطعاً این تغییر سال مالی به سود واحدهای دانشگاهی خواهد بود و در هر سال مالی می‌توان روی آن حساب باز کرده و برنامه‌ها را روی آن متمرکز کرد.


دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با تشریح برنامه‌های پیش روی این دانشگاه تصریح کرد: توسعه رشته‌ها، آموزش و پژوهش، تقویت سما و آموزش‌های مهارتی و جذب دانشجوی غیرایرانی از برنامه‌های پیش‌روی ما خواهد بود.


امینی اضافه کرد: تاکنون 130 دانشجوی غیرایرانی اطلاعات خود را در سامانه دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه بارگذاری کرده‌اند و مقرر شده با بررسی سوابق این افراد مقدمات لازم را برای تحصیل آنان در این دانشگاه مهیا کنیم.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته