دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1398 - 09:38

افزایش آمار خودکشی در میان نیروهای تروریست آمریکایی

جدیدترین تحقیقات نشان می‌دهند میانگین خودکشی در میان نیروهای در حال خدمت ارتش تروریستی آمریکا در سال گذشته افزایش یافته است.
کد خبر : 408620
USAF-SUICIDE.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از بیزینس اینسایدر، تحقیقات انجام شده از سوی یک مؤسسه تحقیقاتی نزدیک به نیروهای مسلح آمریکا نشان می‌دهد 286 نظامی تروریست آمریکا در سال 2018 میلادی به زندگی خود پایان دادند.  این آمار شامل خودكشی‌های سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی نمی‌شود.


این منبع افزود: تعداد خودکشی‌ها در ارتش تروریستی آمریکا تنها در 9 ماه از سال گذشته بالاترین آمار را در 6 سال گذشته به خود اختصاص داده است.


در میان نیروهای آمریکایی که خودکشی کرده اند، 57 سرباز ارتش، 68 ملوان نیروی دریایی و 58 خلبان نیروی هوایی وجود دارند و این، به غیر از 103 سرباز ارتش تروریستی آمریکاست.


آمار خودکشی‌ها در هفت ماهه نخست 2018 میلادی با تعداد کل خودکشی‌ها در 2017 میلادی برابر و این موضوع نگرانی فرماندهان ارتش آمریکا را برانگیخته است.


در این راستا وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) برنامه‌های مختلفی را برای افزایش روحیه نظامیان خود تدارک دیده که البته تاکنون تأثیر چندانی نداشته است. 


از سوی دیگر رابرت نیلر، فرمانده نیروی دریایی آمریکا از نظامیان خود خواسته است تا با دقت درباره  تأثیر فوری راه‌‌حل‌های بادوام برای مقابله با مشکلات کنونی چاره‌ای بیندیشند و یک روز وقت دارند تا به راه‌های از میان بردن این بحران فکر و نتیجه افکار خود را در قالب پیشنهاداتی به مقامات ارشدشان ارائه کنند.


وی افزود: هنگام مواجهه با مشکلات نباید همه درهای زندگی را به روی خود ببندید به گزینه خودکشی فکر کنید.


همچنین ژنرال دیوید گولدفین،  فرمانده نیروی هوایی آمریکا در سخنانی گفت: خودکشی دشمنی است که همه ساله بیش از هر دشمن دیگری از ما تلفات می‌گیرد. علاوه بر این افرادی دست به خودکشی می‌زنند که نیروی هوایی برای آموزش و تربیت آنها هزاران دلار هزینه کرده است.


نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد آمار خودکشی به شکلی است که گویی نیروی هوایی آمریکا وارد «جنگ با خود» شده است. علاوه بر این، افرادی که خودکشی می‌کنند معمولاً از خلبانان ماهر جنگنده و پهپادها هستند. آنها خانواده نیز دارند و حمایت از اعضای خانواده آنها بر عهده نیروی هوایی خواهد بود.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته