دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1398 - 19:20
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه:

نیل به موفقیت با استفاده از ایده‌های مختلف میسر می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: برای رسیدن به موفقیت، ایده و طرح‌های همه همکاران و حتی دانشجویان را پذیرا باشید و در کنار حرکت به سمت درآمدهای غیر شهریه‌ای، در جذب دانشجو موفق عمل کنید.
کد خبر : 408575
89.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اسلام‌آباد غرب، جهانشیر امینی صبح امروز در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب گفت: باید همه دست‌به‌دست هم دهیم تا این واحد دانشگاهی به جایگاه اصلی خودش برگردد.


وی یادآور شد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب در پرجمعیت‌ترین شهرستان استان بناشده و در این راه نقش اعضای هیئت‌رئیسه، استادان و کارکنان بسیار مهم است، باید با هم‌دلی و پرهیز از حاشیه همت خود را به‌کارگیرند که این دانشگاه از وضعیت سخت کنونی به‌سلامت عبور کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: برای رسیدن به موفقیت ایده و طرح‌های همه همکاران و حتی دانشجویان را پذیرا باشید و در کنار حرکت به سمت درآمدهای غیر شهریه‌ای در تلاش باشید که با تکریم ارباب‌رجوع و ارائه خدمات مناسب در جذب دانشجو موفق عمل کنید.


امینی اظهار کرد: سعی کنید روزهای خوشی را برای دانشگاه و دانشجو رقم بزنید به‌نحوی‌که فضای دانشگاه همواره تمیز، زیبا و موردپسند دانشجو و خانواده‌هایشان باشد.


وی با هشدار درباره کاهش تعداد دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب افزود: امروزه کل دانشگاه در وضعیت حساسی به لحاظ مالی قرار دارد به همین دلیل خود شما باید با اتحاد و هم‌دلی در جلسات منظم مشکلات را شناسایی و رفع کنید به‌نحوی‌که میزان درآمد با هزینه همخوانی داشته باشد و هر زمان نیاز به کمک مرکز استان بود حاضر هستیم خواسته‌های به‌حق شما را پیگیری کنیم.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته