دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1398 - 15:05
رئیس فدراسیون شنا:

خودروی فدراسیون پس داده می‌شود

رئیس فدراسیون شنا گفت: بدون تردید خودروی سانتافه به فدراسیون شنا برگردانده می‌شود.
کد خبر : 408478
1509437960_1645165_691.jpg

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی خبرگزاری آنا، موضوع نبودن خودروی سانتافه متعلق به فدراسیون شنا در این فدراسیون از سوی ناظر سازمان بازرسی بررسی و وی خواهان آن شده تا هر چه زودتر این خودرو به فدراسیون شنا بازگردانده شود. خودرویی که بیش از هشت سال است از این فدراسیون جدا شده و در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است.


محسن رضوانی در خصوص اینکه خودروی سانتافه چه زمانی از فدراسیون شنا جدا شده و قرار است چگونه به این فدراسیون بازگردانده شود، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: سال 89 خودروی سانتافه از فدراسیون شنا جدا شده و ما از طریق وزارت ورزش و جوانان در سال‌های اخیر پیگیر بوده‌ایم تا این خودرو به فدراسیون بازگردانده شود. چراکه علاوه بر اینکه این مسئله مورد مطالبه ماست، نهادهای نظارتی نیز اعلام کرده‌اند باید تکلیف این خودرو مشخص شود.


رئیس فدراسیون شنا با اشاره به این موضوع که تمامی اموال فدراسیون‌ها در حقیقت به وزارت ورزش و جوانان تعلق دارد، می‌گوید: سند و مدرک خودروی سانتافه در اختیار فدراسیون شنا است. اگر بخواهند این خودرو را به ما بازگردانند، می‌توانند سوئیچ آن را آماده کنند و با فدراسیون تماس بگیرند تا ما یک راننده را به وزارتخانه بفرستیم و وی ماشین را بردارد و به فدراسیون بیاید.


وی در پایان تأکید کرد: فدراسیون شنا همواره بیشترین کمک را از سوی وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده و بدون تردید این خودرو نیز به فدراسیون بازگردانده می‌شود. ما نگرانی در این رابطه نداریم و امیدواریم که بتوانیم ورزش شنا را به موفقیت‌های بیشتری برسانیم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
فرشید باقری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
۰
امیدوارم که پول این خودرو به فدراسیون داده شود تا شرایط مالی شناگران بهبود یابد.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
۰
خودرو چی شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
۰
سانتافه ماله فدراسیونه حق فدراسیونه
احسان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
۰
سانتافه تو مشت ما بود برای ما بود
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
۰
خودروی سانتافه به به...چه ماشینایی دارن فدراسیون ها
هلدینگ شایسته