دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1398 - 16:38
حجت‌الاسلام علیدادی مطرح کرد؛

جلوگیری از نفوذ فرهنگی با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها

مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارمندان استان کرمان استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه را یکی از راه‌کارهای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان دانست.
کد خبر : 408121
IMG_6644.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، حجت‌الاسلام محمد علیدادی ظهر امروز در جلسه شورای مرکزی بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان که با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه‌های مهم فرهنگی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم بتوانیم با کمک بسیج کارکنان فعالیت‌های خوبی را به مرحله انجام برسانیم.


مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارمندان استان کرمان افزود: پایگاه‌های بسیج کارمندان باید بتوانند در مسائل مختلف اعلام نظر داشته باشند؛ چراکه نیروهای متعهد و ارزشی این قشر به‌خوبی گره‌گشای مشکلات خواهند بود.


وی راهبردهای فرهنگی ارائه شده را یکی از نقاط مثبت در برگزاری حلقه‌های صالحین دانست و تصریح کرد: حلقه‌های صالحین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بسیار مطلوب ارزیابی شده و در این بین حلقه‌های صالحین خواهران پیشتاز عرصه‌های فرهنگی بوده است.


علیدادی گفت: ارکان مختلف و اعضای بسیج کارکنان باید دغدغه‌های خود را به گوش مسئولان برسانند؛ چراکه بسیجیان را نیروهایی دلسوز و امین در راستای حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی می‌دانیم.


مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارمندان استان کرمان با تأکید بر اینکه بسیجیان یار و یاور واقعی محرومان هستند، ادامه داد: روحیه انقلابی که در میان اعضای اقشار مختلف بسیج وجود دارد، توانسته کشور را از بحران‌ها و معضلات گسترده خارج کند.


وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی با وجود همه ظرفیت‌های خاص خود عامل بسیار خطرناکی در انحراف افراد جامعه به شمار می‌آید و امیدواریم بتوانیم با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها راه را بر نفوذ فرهنگی دشمنان مسدود کنیم.


علیدادی مطرح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب راهبردی مهم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و بسیاری از مشکلات موجود با اتکا به این بیانیه برطرف خواهد شد و از اعضای بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان می‌خواهیم در تبیین این بیانیه در میان سایر کارکنان و دانشجویان اهتمام ویژه داشته باشند.


مسئول تعلیم و تربیت بسیج کارمندان استان کرمان گفت: نیروهای دلسوز انقلابی باید به‌صورت آتش به اختیار مسائل مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی تا زمینه تشکیل تمدن نوین اسلامی را هموار کنند.


در ادامه این مراسم فرمانده و اعضای شورای مرکزی بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به ارائه نظر و پیشنهاد خود درباره مسائل فرهنگی در دانشگاه و راهکارهای عملیاتی رفع معضلات پرداختند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته