دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1398 - 09:44
حجت‌الاسلام قنادزاده تشریح کرد:

وظایف دانشگاهیان در قبال بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: بسیاری از تکالیف و وظایف بیانیه گام دوم اسلامی بر دوش قشر فرهیخته و دانشگاهی است.
کد خبر : 407755
IMG_6464.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسین قنادزاده در آیین تکریم حجت‌الاسلام والمسلمین حمید انصاریان مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: همدلی و همراهی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان زمینه‌ساز پیشرفت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی است که امیدواریم بیش از پیش شاهد آن باشیم.


وی اضافه کرد: وظیفه و تکلیف همه مدیران لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است؛ چراکه بسیاری از تکالیف و وظایف این بیانیه بر دوش قشر فرهیخته و دانشگاهی است.


مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به سرفصل مهم علم و پژوهش در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری بیان کرد: توسعه علمی و پیشرفت همه‌جانبه کشور از دل دانشگاه‌ها بیرون خواهد آمد، امیدواریم استادان از دایره تدریس‌های سنتی خارج شده و علم بومی کشور را برای جوانان و دانشجویان تبیین کنند.


قنادزاده تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در موضوعات فرهنگی پیشتاز فعالیت‌های مختلف بوده و در برخی مناطق بزرگ‌ترین مؤسسه آموزش عالی شهرستان‌ها محسوب می‌شود و می‌تواند نقش بی‌بدیل علمی، پژوهشی و فرهنگی خود را ایفا کند.


وی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را یکی از فعالیت‌های مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی دانست و توضیح داد: امیدواریم با حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بتوانیم در زمینه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به‌صورت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی فعالیت‌های خوبی انجام دهیم.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تشریح کرد: خدمت به مردم و سربازی در راه ولایت از وظایف مسئولان و مدیران است؛ امیدواریم با رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی و بسترسازی مناسب انجام شده بتوانیم به اهداف بلند انقلابی این دانشگاه جامه عمل بپوشانیم.


قنادزاده، خون شهدا را گران‌بهاترین میراث انقلاب اسلامی برای مسئولان دانست و گفت: تکلیف‌مداری و انقلابی‌گری یکی از شاخصه‌های اصلی مدیران محسوب می‌شود و این معیارها باید به خوبی در بین جوانان تبیین شود تا بتوانیم نسل بعدی مدیران در خور تمدن نوین اسلامی را تربیت کنیم.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته