دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1398 - 13:09
حیدری‌نارمندی خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی حاجی‌آباد با زبانسرای تهران

تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد با زبانسرای تهران به‌منظور ارائه آموزش‌های استاندارد به دانش‌آموزان، تقویت مهارت‌های گفتاری، شنیداری، نوشتاری و گرامر به امضا رسید.
کد خبر : 408062
حیدری نارمندی.jpg

محمد حیدری‌نارمندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در حاجی‌آباد به ارائه آموزش‌های استاندارد به دانش‌آموزان، تقویت مهارت‌های گفتاری، شنیداری، نوشتاری و گرامر برای تمام مقاطع سنی اشاره و اظهار کرد: به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد با زبانسرای تهران به امضا رسید.


وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه برای نخستین‌بار نماینده رسمی زبانسرای تهران در شهرستان آغاز به کار می‌کند و قطعاً با فعالیت در این رشته به‌روزترین کتب و روش‌های آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد و در پایان هر ترم گواهی معتبر برای شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها صادر خواهد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد درباره اهمیت فراگیری زبان انگلیسی گفت: میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در حال یادگیری این زبان هستند تا بخشی از نیازهای علمی- فرهنگی خود را در جوامع انسانی رفع کنند؛ چراکه این زبان به‌عنوان یک زبان بین‌المللی مطرح است و باید فرزندان ما برای رسیدن به قله‌های موفقیت بتوانند از منابع متعدد منتشر شده در جهان به نحو شایسته استفاده کنند.


وی به برگزاری دوره‌های آموزشی در حاجی‌آباد اشاره و بیان کرد: با این تفاهم‌نامه آموزشگاه زبان سما در حاجی‌آباد فعالیت خود را آغاز کرد و دانش‌آموزان می‌توانند از دوره‌های ترمیک و فشرده مکالمه زبان انگلیسی  و دوره‌های TKT ،TTC و LELTS بهره بگیرند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد بر ارائه آموزش‌های نوین و ارتقای توانمندی دانش‌آموزان تأکید کرد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته