دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1398 - 18:41
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حاجی‌آباد:

مددجویان حاجی‌آباد از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد استفاده می‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد گفت: مدد‌جویان مورد حمایت اداره بهزیستی حاجی‌آباد از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر : 405455

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از حاجی‌آباد، محمد حیدری نارمندی صبح امروز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد و بهزیستی این شهرستانبا گرامیداشت هفته بهزیستی و قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مدیر و کارکنان اداره بهزیستی اظهار کرد: با عقد این تفاهم‌نامه همکاری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد به اداره بهزیستی و مددجویان این شهرستان خدمات آموزشی، پژوهشی و ... ارائه می‌دهد.


وی گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد و اداره بهزیستی این شهرستان به مدت دوسال منعقدشده که قابل تمدید است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد افزود: در این تفاهم‌نامه به دنبال همکاری دوجانبه برای ارتقای کیفیت خدمات علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برای استفاده اعضای هیئت‌علمی، دانشجویان و کارکنان، برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کارکنان بر اساس استانداردها و استفاده از ظرفیت‌های موجود مبتنی بر قوانین و ضوابط حاکم بر دانشگاه آزاد اسلامی و بهزیستی هستیم.


حیدری نارمندی با یادآوری بندهایی از مفاد این تفاهم‌نامه افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، آموزشی، امکانات دانشگاه، امکانات توان‌بخشی، حمایتی، خدمات درمانی و مددکار سازمان، ایجاد زمینه استفاده از امکانات و خدمات مراکز زیر پوشش سازمان بهزیستی کشور ازجمله اهداف این تفاهم‌نامه است.


وی یادآور شد: شناسایی نخبگان دانشجویی زیرپوشش سازمان بهزیستی و تشکیل هسته‌های علمی و حمایت از تحقیقات و پایان‌نامه‌های این دانشجویان مطابق ضوابط، ارائه تخفیفات برای نقل و انتقالات  از دیگر اهدافی است که در این تفاهم‌نامه دنبال می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد افزود: در این تفاهم‌نامه راه‌اندازی دفتر مشاور به‌منظور کمک به تأمین سلامت روانی دانشجویان، مشاوره تحصیلی و بهبود عملکرد علمی و آموزشی آنان موردتوافق قرار گرفت که به‌زودی شرایط آن مهیا خواهد شد.


در ادامه رئیس اداره بهزیستی شهرستان حاجی‌آباد اظهار کرد: در راستای اجرای مفاد قانون تشکیل سازمان بهزیستی کشور مصوبه 1359 و به‌منظور تحقق اصل عدالت محوری و ایجاد فرصت‌های برابر برای رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی همه دانشجویان و به‌طور خاص دانشجویان مورد حمایت بهزیستی این تفاهم‌نامه امضا شد.


قادر امیری توسلی گفت: ایجاد زمینه‌سازی برای تبادل افکار ، تجارب علمی، پژوهشی و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی آباد از جمله اهداف این تفاهم‌نامه همکاری است که امیدورام شاهد اتفاقات خوبی در حوزه تحقیق و پژوهش و استفاده از دانش و توان دانشجویان این واحد دانشگاهی باشیم. 


به گزارش آنا، در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه با اهدای لوح سپاس توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تلاش‌های مدیر و کارکنان بهزیستی شهرستان حاجی‌آباد قدردانی شد.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته