دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1398 - 21:15
در مجمع فرزندان شهید شهر شاهرود صورت گرفت؛

قدردانی از خدمات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود

از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود به خاطر 15 سال خدمت به ایثارگران در مجمع فرزندان شهید این شهرستان به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد قدردانی شد.
کد خبر : 407968
4.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهرود، عصر امروز در مجمع فرزندان شهدای شهرستان شاهرود به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد از سید احمد ابوالقاسمی‌فر به دلیل 15 سال خدمت به ایثارگران تجلیل به عمل آمد.


این مراسم با حضور امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان و سرهنگ سعید اللهیاری از رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد.


در این مراسم اللهیاری با ارائه گزارشی از عملیات مرصاد و چگونگی مقابله با منافقان گفت: در عملیات مرصاد حضور رزمندگان شاهرودی به‌وفور به چشم می‌خورد که باجان نثاری و ایثار خود ضربه مهلکی به منافقان زدند به صورتی که دشمن از مواضع خود عقب‌نشینی کرد.


فرمانده سابق گردان ولی‌عصر(عج) دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما در شهرستان شاهرود 782 فرزند شهید داریم که این‌یک نعمت معنوی برای ما و این مجمع است تا بتوانیم با گردهمایی آنان در سالروز عملیات دفاع مقدس و با روایتگری یکی از فرماندهانی که در آن عملیات توفیق حضور داشته‌ یاد دوران دفاع مقدس  را زنده نگه‌داریم.


در پایان مراسم از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود به‌پاس 15سال خدمت به فرزندان شهید و ایثارگر در سمت مسئول ستاد شاهد و ایثارگران این واحد دانشگاهی قدردانی و تابلوی مزین به آیاتی از قرآن کریم از طرف مجمع به وی اهدا شد.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

برچسب ها: شاهرود
ارسال نظر
هلدینگ شایسته