دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1398 - 19:16

نماینده پلاستیک‌به‌دست مجلس در دیدار با ظریف کیست؟

نماینده‌ای در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پلاستیکی در دست داشت که توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کرد.
کد خبر : 407956
637000233099074896666666666666.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در صحن علنی مجلس یک تصویر بسیاری از مخاطبان را متعجب کرد. یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کیسه پلاستیکی به دست که در ظاهر خربزه بود با محمدجواد ظریف صحبت می‌کرد.


البته امروز خود این نماینده گفته است که این پلاستیک خربزه نبود.


فرشیدفرمند، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی که تصویر او همراه با پلاستیکی در دست که به نظر می‌رسید خربزه بود در جلسه دیروز مجلس در کنار ظریف، دست به دست در شبکه‌های اجتماعی چرخید، ولی گفته مدتی است بیمار است و برای همین مغز کاهوهای رستوران مجلس را جمع می‌کند و به جای غذا می‌خورد؛ چون هم کم کالری است و هم پرآب است!


او گفته سال‌ها در نیویورک با جواد ظریف همکار بوده و دیروز هم درباره سفر اخیر ظریف به آمریکا با او گفتگو کرده که خبرنگاران از او عکس گرفتند.


اما فردین فرمند کیست؟


فردین فرمند متولد ۱۳۳۵ نماینده مردم میانه در مجلس دهم و عضو کمیسیون انرژی مجلس است. وی دارای مدرک فوق لیسانس فیزیک از دانشگاه نیویورک-آمریکا (NYU)، دکتری انرژی از همان دانشگاه و فوق دکترای (POST-DOC) مطالعات برنامه‌ریزی و سیاستگذاری علمی و تکنولوژی انیستیتو پلی‌تکنیک رنسیلر آمریکا (1992) بوده و نماینده اصلاح‌طلبان در مجلس شورای اسلامی است.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
هم وطنتان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
۰
اتفاقا دکتر فرمند بسیار ساده زیست و بی غل و غش هستند ، در میانه تنها کسی است که در سایه بی توجهی مسئولین به فکر مدارس محروم حاشیه شهر می باشد.
رزمنده
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳
۰
پروفسور فرمند مایه افتخار محافل علمی ایران و ایرانی است.
علی مطهری
Germany
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
۰
مجلس نیازمند تغییر جدی هست
هلدینگ شایسته