دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1398 - 16:40
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

300 دانش‌آموز منتخب کشور قله سبلان را فتح می‌کنند

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: 300 دانش‌آموز عضو این اتحادیه در یک اردوی تشکیلاتی ملی به قله سبلان صعود می‌کنند.
کد خبر : 407899
362096_786.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از اتحادیه انجمن‌های اسلامی، حسین تاریخی گفت: سومین دوره جشنواره چند قدم تا آسمان با حضور 300 دانش‌آموز منتخب انجمن‌های اسلامي مدارس سراسر كشور از سیزدهم مرداد به مدت پنج روز در استان اردبیل برگزار می شود.


وی گفت: علاوه بر آن که حضور یکپارچه بیش 300 دانش‌آموز از تشکیلات همراه با مسئولان استان‌ها و معاونان تربیتی هر استان اتفاق بزرگ و منحصر به فردی در فضای دانش آموزی به حساب می آید، ترکیب فعالیت های تشکیلاتی اتحادیه با ورزش همگانی یکی از رویدادهای مبارکی است که در اردوی چند قدم تا آسمان به وقوع خواهد پیوست. چرا که در ورزش کوهنوردی تمام تلاش متمرکز بر استقامت ورزیدن برای رسیدن به هدف و فتح قله است و با توجه به این که در فصل تابستان و تعطیلات دانش‌آموزان هستیم، از این منظر گمان کردیم می توان در قالب این اردو به طور عملی به اهداف تشکیلاتی اتحادیه بپردازیم و به طور عملی استقامت برای نیل به هدف را مشق کنیم.


دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: اين جشنواره گردهمایی دانش‌آموزان منتخب انجمن‌هاي اسلامي در كنار يكديگر به همراه اجراي برنامه‌هاي تربيتي، فرهنگي و آموزشي است که دو روز اول آن به شرکت درکارگاه های آموزشی، دوره های تربیتی، خیمه های می گذرد و در دو روز آخر نیز دانش آموزان به قله سبلان صعود می کنند.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته