دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1398 - 16:40
دبیر جشنواره قرآنی آئین دوستی:

انجمن دانش‌آموزی جشنواره ملی آئین دوستی را برگزار می‌کند

دبیر جشنواره قرآنی آئین دوستی گفت: سومین دوره جشنواره ملی آئین دوستی همچون سال گذشته توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
کد خبر : 375465
6f8f9c99-95a6-4569-a8ce-2d2581d46149.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مسعود شاکر گفت: سومین دوره جشنواره ملی آئین دوستی با محوریت 25 آیه نورانی قرآن کریم که در کتاب این دوره از جشنواره جمع‌آوری‌شده، برگزار خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را که برگرفته از یک یا چند آیه از آیات جشنواره امسال است در قالب‌های داستان کوتاه، خاطره‌نویسی، شعر، تصویرگری شامل: عکس نوشت، پوستر و نقاشی، گزارش‌نویسی در دو بخش خانواده و دوستان، عکس خویش انداز (سلفی)، مصاحبه، متن ادبی، فیلم کوتاه، پویانمایی و موشن گرافیک به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


دبیر جشنواره قرآنی آئین دوستی درباره کتاب این دوره از جشنواره گفت: با همکاری‌های صورت‌گرفته، کتابی در قطع جیبی و با محوریت 25 آیه نورانی قرآن کریم تهیه‌ شده که در کنار توضیحات هر آیه، پیوست واقعیت افزوده نیز برای هرکدام از آیات در نظر گرفته‌ شده که می‌تواند علاوه بر افزایش بار محتوایی، به جذابیت کار برای نسل نوجوان نیز کمک کند.


دبیر جشنواره قرآنی آئین دوستی گفت: دانش‌آموزان و متقاضیان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفاتر انجمن‌های اسلامی منتخب سراسر کشور یا جهت مکاتبه با دبیرخانه جشنواره با نشانی aiindoosti.ir@gmail.com و شناسه شبکه‌های اجتماعی @aiindoosti_ir مراجعه کنند.


گفتنی است اختتامیه سومین دوره جشنواره آئین دوستی به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های تهران تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته