دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1398 - 12:05
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرند:

مدیران گروه‌های آموزشی در کنترل هزینه‌ها دانشگاه را یاری کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند گفت: مدیران گروه‌های آموزشی می‌توانند با برنامه‌ریزی‌های اصولی و منطقی در کنترل هزینه‌ها دانشگاه را یاری کنند.
کد خبر : 407806
DSC_111111111111111111112263.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرند، محمدحسین صادقی صبح امروز در جلسه هماهنگی و تبادل‌نظر با مدیران گروه‌های آموزشی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند برگزار شد بر لزوم برگزاری جلسات مداوم بین اعضای گروه‌های آموزشی، حل مسائل و مشکلات دانشجویان و هماهنگی آنها با گروه‌های آموزشی تأکید کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند اظهار کرد: مدیران گروه‌های آموزشی می‌توانند با برنامه‌ریزی‌های اصولی و منطقی در واحدها در کنترل هزینه‌ها، افزایش سطح علمی دانشجویان، ایجاد اتاق فکر و بهره‌گیری از تصمیم‌گیری‌های جامع و عقلانی، دانشگاه را یاری کنند.


به گزارش آنا، گروه‌های آموزشی در این جلسه در مورد ثبت‌نام استادان در سامانه پژوهش‌یار، ارتقای مرتبه علمی استادان منوط به طرح‌های برون‌دانشگاهی، رعایت همکاران در تأخیرنکردن و تعجیل در کلاس، ارائه‌نکردن درس غیرتخصصی به استادان،‌ تکریم دانشجویان و استادان، ارائه دروس به بیش از یک استاد و ارائه حق انتخاب به دانشجو، نارضایتی دانشجویان از ثبت‌نشدن نمرات ترم قبل توسط استاد و درخواست از استادان در ایجاد اتاق فکر بحث و تبادل و نظر کردند.


در این جلسه درباره اولویت در حفظ آبرو و منزلت دانشگاه آزاد اسلامی، آمایش و پایش منطقه‌ای رشته‌های غیرفعال و امکانات دانشگاه توسط سازمان و حفظ اکثر رشته‌ها و واگذاری و تبادل رشته زیست‌فناوری اسانس به واحد مراغه، رشته‌های اعلامی فاقد دانشجو توسط سازمان، حضور مرتب و همیشگی استادان در جلسه امتحان و در نهایت زمان‌بندی شروع انتخاب واحدترم اول ۹۸-۹۹ نیز بحث و تبادل نظر شد.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته