دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1393 - 17:34

سرپرست واحد خمین عضو حقوقی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی شد

نشست رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با حضور دبیر هیأت امنای استان مرکزی و رؤسای واحدهای استان مرکزی در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.
کد خبر : 4078

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر علیرضا نظام آبادی دبیر هیأت امنای استان مرکزی و سرپرست واحد اراک در این جلسه به تشریح دستور کار جلسه پرداخت و بعد از آن موضوعاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درخصوص تشکیل شرکت‌های دانش بنیان و سرمایه‌گذاری‌ اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان و فعالیت واحدهای دانشگاهی استان مرکزی در این زمینه بررسی‌های لازم به عمل آمد.


دبیر هیأت امنای استان مرکزی بر راه‌اندازی این شرکت‌ها در اسرع وقت تأکید کرد و با توجه به پتانسیل استان مرکزی، از واحدها خواست که تلاش و انرژی بیشتری در این زمینه مصروف داشته و برابر بخشنامه های جدید ارسالی در اسرع وقت اقدام کنند.


همچنین مسائل مربوط به بودجه سال 94 واحدها و مراکز دانشگاهی استان مرکزی بررسی و به صورت مفصل تشریح شد و در ادامه عنوان شد که این بودجه به تصویب هیأت امنای استانی رسیده و به زودی به واحدهای استان مرکزی ابلاغ خواهد شد.


در ادامه جلسه برنامه استراتژیک واحدها و مراکز دانشگاهی استان مرکزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین با توجه به تأیید تاپ چارت سازمانی واحدها درهیأت امنای استان مقرر شد پس از تأیید نهایی در کمیسیون دائمی و هیأت امنای استانی، واحدها برای تصویب چارت سازمانی خود به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و اقدام مقتضی را به عمل آورند.


مقرر شد واحدها درخصوص تصویب رشته‌های جدید از طریق پرتال و با هماهنگی رییس شورای آموزشی استان مرکزی و ستاد هماهنگی استان اقدامات لازم را انجام دهند.


مقرر شد واحدها درخصوص خرید تجهیزات و دیگر ملزومات مورد نیاز خود، ترجیحاً به صورت نقدی و یا کوتاه مدت و تا آخر سال جاری تمامی خریدها را انجام دهند و بدهی‌های خود را نیز در کوتاه‌ترین فرصت ساماندهی و پرداخت کنند.


مقرر شد واحدها نسبت به اعمال صرفه‌جویی منطقی و بجا، در راستای ساماندهی مالی اقدام کرده و هم‌چنین کارهای عقب‌مانده را نیز با شتاب بیشتری به انجام رسانده و کار عقب افتاده در هیچ معاونتی برای سال آینده نماند.


در آخرین بند از دستور جلسه، نظام آبادی با قرائت بخشنامه شماره 101097/80 مورخ18/11/93 برای حاضران توضیحاتی درخصوص بخشنامه ارائه کرد و برابر مفاد آن رأی گیری انجام پذیرفت و با اکثریت آرا دکتر عباس شمسی( سرپرست واحد خمین) به عنوان عضو حقوقی جدید هیأت امنای استانی انتخاب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته