دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1398 - 10:57

کتاب‌هایی که کارت دعوت عروسی‌ها می‌شوند

برخی از کتاب‌دوستان از کتاب‌های کم‌حجم درباره زندگی امیرالمؤمنین (ع) و حضرت زهرا (س) به عنوان کارت عروسی استفاده می‌کنند.
کد خبر : 407702
8454.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، انتشارات جمکران چند کتاب ویژه منتشر کرده است که مخاطبان خوش‌ذوق و فرهیخته از آن به عنوان کارت دعوت مراسم ازدواج‌شان استفاده می‌کنند.


کتاب‌های «دوستت دارم» و «فاطمه علی است» مناسب‌ترین و پرتقاضاترین‌ها کتاب‌ها برای این کار بوده‌اند که با همراهی انتشارت جمکران این کتاب‌ها با تخفیف در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.


گفتنی است، کتاب «دوستت دارم» شامل متن عربی 40 حدیث و ترجمه روان آن در باب عشق‌ورزی و آیین همسرداری از زبان معصومین (علیهم‌السلام) است.


سنت تدوین و نگارش چهل حدیث در قالب یک کتاب از قدیم در بین علما و محدثان جا افتاده است و هر عالمی که توفیق یافته به آن دست یازیده و اربعین حدیثی به دست داده است. حجت‌الاسلام‌ محمدحسن رحیمیان نیز با انگیزه تقویت بنیان خانواده و تشدید محبت و الفت بین ایشان، چهل حدیث درباره عشق‌ورزی و آیین همسرداری را از بین کلام حضرات معصومین (علیهم‌السلام) احصا کرده و با ترجمه‌‌ای روان و کم‌حجم کنار هم گرد آورده‌اند.


مجموعه دوم کتاب «فاطمه علی است» نام دارد. کتابی شامل داستان‌هایی کوتاه از بلندای سبک زندگی سراسر نور امیرالمؤمنین (ع) و حضرت صدیقه طاهره (س) که در ۱۹۲ صفحه توسط حجت‌الاسلام علی قهرمانی جمع‌آوری شده است.


مجموعه روایت‌هایی از اهل تسنن و تشیع که صحت همه آن‌ها تأیید شده است و شبهه‌ای در آن راه نمی‌یابد. شکی نیست در اینکه کتاب‌های مختلفی پیرامون معصومین موجود است، اما این کتاب از این جهت که دخل و تصرفی در تاریخ ندارد و نویسنده فقط پر و بال ادبی به آن داده است تا حلاوتش و شیرینی‌اش افزوده شود، ظرافت و حلاوتی دوچندان دارد که قدم به قدم در شادی و غم آل‌الله پیش می‌رود و مخاطب را به دنبال خود می‌کشد.


انتهای پیام/4072/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته