دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تیم فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی به مسابقات قهرمانی کشور راه یافت‎

مسابقات فوتسال دانشجویی برادران دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بوکان برگزار شد با قهرمانی واحد خوی پایان یافت.
کد خبر : 4077

ابوالفضل امامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: مسابقات فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی به مدت ۵ روز به میزبانی واحد بوکان در سالن ورزشی برگزار شد و با معرفی تیم‌های بر‌تر به کار خود پایان داد.


مسئول تربیت بدنی واحد خوی افزود: این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد که در خاتمه بعداز ۵ روز مسابقه تیم‌های واحد خوی و میاندوآب به دور نهایی راه یافتند و در ‌‌نهایت تیم واحد خوی با سرپرستی امامی و مربیگری صدرایی به مقام قهرمانی و تیم میاندوآب مقام دوم و تیم ارومیه مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.


اعضای تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب وحید اکملی، رضا نیکخواه، کریم مهدیزاده، علی سامعی، امیرحسن کریم خانلو، فرزاد حاجی هاشم‌زاده، علی نجف‌زاده، محمد شاهسون، سجاد اسماعیلو، محمدعلی شاهین‌پور و رضا محمدنژاد تشکیل می دادند.


در مراسم اختتامیه این مسابقات از سوی هیئت برگزارکننده این دوره از مسابقات تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی به عنوان نماینده این منطقه برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته