دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1398 - 17:09
معاون دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت:

اعتمادسازی در دانش‌آموزان گامی مؤثر برای پیشرفت کشور است

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت گفت: با ایجاد اعتماد در دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان می‌توان گام‌های مؤثری برای پیشرفت و رشد کشور برداشت.
کد خبر : 407685
دانش آموزان.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ‌آنا از مینودشت، ابوالقاسم علی‌بیکی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان کارآموز رشته کامپیوتر و حسابداری هنرستان حجاب مینودشت که به‌منظور بازدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت حضور یافته بودند، گفت: با ایجاد اعتماد در دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان  می‌توان گام‌های مؤثری برای پیشرفت و رشد کشور برداشت.


معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت دارای رشته‌های کاربردی، استادان مجرب و امکانات و تجهیزات کارگاهی بسیار خوب است، اظهار کرد: امیدوارم یکی از انتخاب‌ دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل، این واحد دانشگاهی باشد.


علی‌بیکی با تأکید بر کاربردی بودن رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت مانند کامپیوتر و حسابداری خاطرنشان کرد: فارغ‌التحصیلان رشته کامپیوتر با تخصص خود می‌توانند  نیازمندی‌های جامعه را در این بخش برطرف کنند.


وی افزود: رشته  کامپیوتر یکی از بهترین رشته‌های تحصیلی ازنظر فرصت‌های شغلی و سطح درآمدی برای دانش‌آموختگان است که مقطع کاردانی و کارشناسی آن در این واحد دانشگاهی موجود بوده و پیگیر مجوز کارشناسی ارشد آن نیز هستیم.


به گزارش آنا، این دانش‌آموزان به مدت پنج هفته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت طرح کارآموزی خود را با موفقیت به پایان رساندند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته