دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1398 - 09:40
علی‌بیکی در گفتگو با آنا تأکید کرد:

لزوم تداوم برنامه‌های آموزش پیشگیری از مصرف مواد مخدر

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت گفت: برنامه‌های ‌آموزش پیشگیری از مصرف مواد مخدر باید از مدرسه آغاز و در دانشگاه‌ها استمرار داشته باشد.
کد خبر : 399955
photo5796259589921026335.jpg

ابوالقاسم علی‌بیکی در حاشیه نمایشگاه کتاب با موضوع مواد مخدر و راه‌های پیشگیری از آن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در مینودشت اظهار کرد: آموزش پیشگیری از مصرف مواد مخدر از اهمیت زیادی برخوردار است.


وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را افزایش آگاهی دانشگاهیان دانست و گفت: دانشگاه‌ها مرکز تعلیم و تربیت بوده و برنامه‌های ‌آموزش پیشگیری از مصرف مواد مخدر باید از مدرسه آغاز و در دانشگاه‌ها استمرار داشته باشد. 


معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت با بیان اینکه اجرا و برگزاری برنامه‌های آموزشی در دانشگاه از مهم‌ترین برنامه‌ها در پيشگيری اوليه از اعتياد است، خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه‌های آموزشی برای دانشجويان باید از گروه همسالان آنان استفاده کرد و خانواده، همسالان، تشكل‌های دانشجويی، استادان و کارکنان دانشگاهی بيشترين تأثیر را در پیشگيری از افتادن به دام  اعتیاد دارند.


علی‌بیکی برقراری ارتباط با دانشجو را موجب ايجاد اعتماد آنان قلمداد کرد و افزود: زبان جوان، زبان گفتمان پیشگیری از مصرف مواد مخدر است و با حمایت جمعی می‌توان به نتیجه مطلوب و موفقیت‌آمیز در این حوزه رسید و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت نیز با برگزاری نمایشگاه،  آثار و آسیب‌های گرایش و مصرف مواد مخدر را برای همگان به‌ویژه دانشگاهیان و نسل جوان به نمایش  گذاشته است.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته