دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1398 - 13:14
عبداللهی خبر داد:

دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، مجری لیگ تیراندازی خواهران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: این دانشگاه در بحث ورزش تخصصی به‌‌عنوان مجری لیگ تیراندازی خواهران تعیین شده است.
کد خبر : 407608
DSC_1398.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، اسماعیل عبداللهی صبح امروز در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی‌های صحیح از فرصت‌های پیش رو در راستای تعالی دانشگاه بهره لازم را برد، اظهار کرد: علاوه بر عبور از روزمرگی و پرهیز از حواشی، باید متناسب با نیازهای دانشگاه و جامعه، شیوه تدوین و اجرای برنامه‌ها را تغییر داد.


وی با یادآوری راه‌اندازی مراکز تحقیقات نخل و آبزیان گرمسیری استان بوشهر تأکید کرد: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در این مراکز، مستلزم فعالیت در چارچوب بسته‌هایی است که در آن ساختار و طرح‌های اقتصادی، پژوهشی و رشته‌های جدید تحصیلی دیده شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر با بیان اینکه باید در تمام امور، قانون را ملاک عمل قرار داد، تصریح کرد: اجرای قوانین همواره به‌عنوان تنها معیار و شاخص قابل اعتماد در کارها مدنظر است  و تا زمانی که قانونمند عمل کنیم، هیچ خلل و ایرادی به فعالیت و برنامه‌ها وارد نخواهد بود.


عبداللهی به بودجه‌ریزی سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی استان و اینکه چالش‌های موجود را باید با تدبیر و تدبر حل کرد، اشاره و بر تحقق برنامه‌ها و اهداف پیش‌بینی شده در بودجه تأکید کرد.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اعلام اینکه برنامه‌های مناسبی برای دانشجویان در سال آتی تحصیلی در نظر گرفته شده است که به مدد الهی عملیاتی خواهند شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در بحث ورزش تخصصی به‌عنوان مجری لیگ تیراندازی خواهران تعیین شده است.


وی ادامه داد: با تکمیل خوابگاه نیمه‌تمام مجتمع دانشگاهی عالیشهر به‌عنوان خوابگاه متأهلی از یک‌سو یکی از ظرفیت‌های دانشگاه در زمینه جذب و رضایت دانشجویان فعال استفاده می‌شود و از سوی دیگر در راستای وظیفه شرعی و مأموریت‌های اجتماعی جدید دانشگاه و تسهیل در امر ازدواج جوانان کمک خوبی خواهد شد.


عبداللهی بر تکریم دانشجو و شنیدن نقدها و پیشنهادهای سازنده تأکید و اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها، یکی از مهم‌ترین راه‌های تکریم دانشجویان، تسهیل شرایط علم‌آموزی و پاسخ سریع به مطالبات بحق آنان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه باید در مراودات و مکاتبات اداری، سلسله مراتب رعایت شود، گفت: حفظ شأن و جایگاه افراد یکی از اصول اداری است که باید به آن احترام گذاشت.


عبداللهی با بیان اینکه طبق دستورالعمل بخشنامه آراستگی دانشگاه، فعالیت در بحث حجاب و عفاف یک وظیفه همگانی معرفی شده است، تصریح کرد: هدف از تشکیل کانون‌ها، هیئت‌ها، تشکل‌ها، انجمن‌ها و گروه‌های تخصصی و علمی، اردوهای جهادی، زیارتی و راهیان نور، قراردادن ظرفیت‌های دانشگاه در راستای خدمت به جامعه برای رفع چالش‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است.


به گزارش آنا، مواردی مانند به‌روز کردن آمار، دسته‌بندی رشته‌های تحصیلی متناسب با مزیت‌های استانی (انرژی، شیلات، کشاورزی و دریا) و همچنین راه‌اندازی رشته‌های تحصیلی جدید گروه پیراپزشکی مورد تأکید قرار گرفت.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته