دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1398 - 13:03
محمدی:

آقای جهانگیری؛ به‌صورت افراطی از نام شما در عزل و نصب‌ها استفاده می‌شود

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: جناب آقای جهانگیری؛ در استان قزوین به‌صورت افراطی از نام شما در عزل و نصب‌ها سوءاستفاده می شود که بی شک شما از آن بی اطلاع هستید.
کد خبر : 407606
1396100118395747812858884.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، داود محمدی در نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور اظهار کرد: جناب آقای جهانگیری؛ در استان قزوین به صورت افراطی از نام شما در عزل و نصب‌ها سوءاستفاده می شود که بی شک شما از آن بی اطلاع هستید، تقاضا می‌کنم نسبت به بررسی این موضوع اقدام فوری و برخورد جدی کنید.


رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط اقتصادی امروز ثمره بی‌اعتمادی به جوانان و تسری روحیه راحت طلبی، تسلیم شدن تعداد معدودی از مسئولان است که در اتاق های مجلل خود نشسته‌اند، ادامه داد: مسئولان خود را به خواب زده و به مسئولیت به عنوان طعمه ای چرب و نرم می نگرند.


وی با اشاره به اینکه بی‌تردید مشکلات اقتصادی داخلی به راحتی قابل حل است، گفت: آنچه امروز کشورمان را تهدید می‌کند نه ترامپ است، نه تحریم و نه حمله نظامی، بلکه کاهش حساسیت برخی مسئولان نسبت به فساد و از بین رفتن قبح آن و لطمه دیدن اعتماد مردم صبور و وفادار است.


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی به راه‌حل مشکلات نیز اشاره کرد و گفت: راه حل نهایی پرهیز از کشمکش‌های بی ثمر داخلی و وفاق و انسجام قوای سه گانه با محوریت ولایت و عزم جدی و جهادی برای رونق تولید و مقابله با فساد و تبعیض است.


انتهای پیام/4082/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته