دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1397 - 21:20
عضو کمیسیون آموزش مجلس:

2 برابر شدن هزینه آزمون آیلتس در پی حذف ارز دولتی پذیرفتنی نیست

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی 2 برابر شدن هزینه شرکت در آزمون آیلتس در پی حذف ارز دولتی از این آزمون را غیرمعقول خواند و گفت: هفته آینده این مسئله در کمیسیون آموزش پیگیری می‌شود.
کد خبر : 306129

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، داود محمدی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر این‌که به دنبال حذف ارز دولتی از آزمون آیلتس، هزینۀ شرکت در این آزمون بیش از دو برابر افزایش یافته است، گفت: هفتۀ آینده این مسئله را در نخستین فرصت از طریق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با مسئولان وزارت علوم و سازمان سنجش آموزش کشور به‌طور رسمی پیگیری خواهیم کرد چرا که این میزان افزایش قیمت حتی در صورت حذف ارز دولتی منطقی نیست.


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید ریشه‌های این افزایش قیمت را پیدا کرد؛ چرا که بسیار غیرمعقول است، همچنین باید ارزیابی و بررسی شود که افزایش نرخ ارز به چه صورتی بر روی هزینه این آزمون آن هم تا این حد تءثیرگذار شده است.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی هرگونه اقدام مبنی بر اخذ مبلغ مابه‌التفاوت را از افرادی که قبلاً برای این آزمون ثبت‌نام و هزینه آن را پرداخت کرده‌اند، غیرقانونی دانست.


انتهای پیام//پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته