دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1394 - 12:23
حسینی‌نژاد عنوان کرد

استقبال چشمگیر مخاطبان از سامانه میز برخط واحد شاهرود/ انجام بیش از 200 گفت‌وگو در هر ماه با کاربران

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: از ابتدای راه‌اندازی سامانه میز برخط که بر روی سایت اطلاع‌رسانی این دانشگاه قرا داده شده استقبال چشمگیری از آن به عمل آمده است.
کد خبر : 40759

به گزارش آنا، سید امیررضا حسینی‌نژاد افزود: میز برخط ابتکاری جدید در بین واحدهای دانشگاهی سراسر کشور بود که برای اولین بار از سوی روابط عمومی این دانشگاه در شهریور سال 93 راه‌اندازی شد و مورد استقبال چشمگیر کاربران نیز قرار گرفت.


وی افزود: در طول یک سال گذشته به طور متوسط بیش از 200 گفت‌وگو در هر ماه با کاربران مراجعه‌کننده به سایت به طور مستقیم انجام و به سوالات آنان پاسخ داده شده است.


حسینی‌نژاد گفت: این در حالی است که میز برخط توانسته است تراکم و بار ناشی از تماس‌های تلفنی و مراجعاتی را که به قسمت‌های مختلف دانشگاه می‌شود،به طور قابل ملاحظه‌ای کم کند.


مدیر روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بیان کرد: علاوه بر درگاه یادشده که در طول ساعات اداری پاسخگوی مستقیم و آنلاین مراجعان به سایت دانشگاه است، دو قسمت ارتباط مستقیم با ریاست دانشگاه و نیز مدیر روابط عمومی در تارنمای اطلاع‌رسانی در نظر گرفته شده است تا بتوان با کانال‌های مختلف پاسخگوی مراجعان به سایت بود.



وی گفت: پرسش‌های گوناگونی در سایت دانشگاه و از طریق میز برخط مطرح می‌شود که حدودا 40 درصد آن امور آموزشی، 35 درصد امور مالی، 20 درصد امور فارغ‌التحصیلی و مابقی را سایر حوزه‌ها تشکیل می دهد .


عضو هیات رئیسه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان اظهار کرد: به نظر من این سیستم یکی از بهترین راه‌های پاسخگویی به افراد است که می‌تواند تاثیر مثبتی را در روند اداری بخش‌های مختلف دانشگاه داشته باشد.


حسینی‌نژاد یادآوری کرد: یکی از اهداف مهم روابط عمومی در سازمان‌ها پاسخگویی مستمر و ثمربخش به مراجعان است و اگر این مهم به صورت مستقیم و با روش‌های الکترونیک نو انجام گیرد هم در وقت و هم در هزینه‌ها می‌تواند برای مراجعان و سازمان صرفه‌جویی را به‌دنبال داشته باشد .


وی راه‌اندازی میز برخط را گامی مهم در راه رسیدن به شعار روابط عمومی الکترونیک دانست و گفت: حضور روابط عمومی این دانشگاه در فضای مجازی و گروه‌های ایجادشده در شبکه‌های مجازی شهرستان، استان و کشور نیز یکی دیگر از اهدافی است تا بتوان به وسیله آن دستاوردهای دانشگاه را هر چه بیشتر معرفی کنیم و با مردم ارتباط مستقیم داشته باشیم که بحمدالله این مهم نیز در حال حاظر به خوبی محقق شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته