دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کارگران:

کتاب و کتابخوانی در استان چهارمحال و بختیاری جایگاه ویژه‌ای دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب و کتابخوانی در این استان جایگاه ویژه‌ای دارد که نمونه بارز آن استقبال کم‌نظیر از نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری است.
کد خبر : 407506
777478_orig.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، جواد کارگران در جلسه برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی در استان چهارمحال و بختیاری جایگاه ویژه‌ای دارد که نمونه ملموس و بارز آن استقبال کم‌نظیر مردم استان از نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری است.


وی ادامه داد: در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان که سال گذشته به همت این اداره کل برگزار شد تعداد ١٩٢ هزار نفر در 6 روز از این نمایشگاه بازدید و مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان کتاب از نمایشگاه خرید کردند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین در این استان سرانه مطالعه نسبت به برخی از استان‌های دیگر بالاتر است.


کارگران بیان کرد: امیدواریم با شرکت این اداره کل در جشنواره‌های انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران، روستاها و عشایر دوستدار کتاب و جام باشگاه‌های کتابخوانی بتوانیم سرانه مطالعه در استان را بالا ببریم.


وی افزود: در سال‌هایی که این اداره کل در جشنواره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران شرکت کرده است، توانسته جزو پنج استان برتر باشد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری درباره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب گفت: تاکنون به اجرای طرح‌های فرهنگی در روستاهای استان توجه چندانی نشده و این در حالی است که روستاهای استان ظرفیت بالایی در این زمینه دارند.


کارگران در ادامه از روستای دستگرد امامزاده نام برد که در دوره‌های گذشته جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به‌واسطه طرح‌های مناسبی که ارائه کرده، جزء روستاهای برتر این جشنواره بوده است.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته