دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1393 - 17:14

قدردانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک از دانشگاه آزاد اسلامی

آیت‌الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک و رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی از رئیس واحد و ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی اراک قدردانی کردند.
کد خبر : 4075

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عملکرد مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی اراک درخصوص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال ۹۲ از سوی ستاد اقامه نماز استان مرکزی موفق به کسب رتبه بر‌تر و شایسته تقدیر ویژه در بین دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی شناخته شد.


آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اراک و حجت الاسلام رودبارانی، رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر به دکتر علیرضا نظام آبادی سرپرست واحد اراک و دبیر هیئت امنای استان مرکزی از تلاش‌های وی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در دانشگاه و همچنین از عملکرد ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی اراک در سال ۹۲ قدردانی کردند.


این موفقیت در پی ارزیابی‌های به عمل آمده از دستگاه‌های اجرایی برای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و بر مبنای طرح جامع نظارت، برنامه‌ریزی و ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۲ کسب شد.


بسترسازی و ایجاد زمینه‌های لازم به منظور اجرای برنامه‌ها، نظارت بر اجرا، ارزیابی برنامه‌ها و پیگیری تحقق اهداف پیش بینی شده، کاربردی کردن و بهره برداری از نتایج حاصل از فعالیت‌های انجام شده از جمله معیارهای این رتبه بندی است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته