دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1398 - 13:37
در واکنش به اعدام دو مجاهد شیعی؛

دبیرکل نجباء: آل‌ خلیفه هویت بحرینی ندارد

دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء با محکوم کردن اعدام دو مجاهد شیعی در بحرین گفت که آل‌ خلیفه هویت بحرینی ندارد.
کد خبر : 407396

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نجباء در ایران، شیح اکرم الکعبی اعدام دو فعال مبارز شیعه به‌دست رژیم آل‌ خلیفه را محکوم و از سکوت مدعیان حقوق‌ بشر به‌ شدت انتقاد کرد.


وی با صدور بیانیه‌ای، حاکمان بحرین را «طاغوت» خواند و تصریح کرد: این رژیم، هویت بحرینی خود را از دست داده و آزادی، اراده و عزت ملت را سلب کرده است.


دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء مبارزان اعدام شده بحرینی را دو جوان شجاع پیرو رهبر آزادگان جهان امام حسین (ع) توصیف کرد و افزود: بسیار اسفناک است که هر از گاه گروه جدیدی از مجاهدان به‌ دست این رژیم ستمگر کشته می‌شوند و جهانیان دم برنمی‌آورند؛ گویا سازمان‌های حقوق‌ بشری تاکنون نامی از بحرین نشنیده‌اند یا این کشور اصلاً در نقشه جهان وجود ندارد!


شیخ اکرم الکعبی سازمان‌های مدعی حقوق‌ بشر را ابزاری در دست استکبار و تروریسم دانست و تصریح کرد: سازمان ملل متحد هم مستقل نیست و تحت مدیریت نیروهای شرور، به کشورهای دارای بمب اتمی و تسلیحات کشتار جمعی حق وتو داده است تا منافع استعماری خود را حفظ کنند.


کعبی در بیانیه خود با آرزوی پیروزی و عزت برای خانواده‌های شهدای بحرینی و طلب ذلت و خواری دشمنان آن‌ها، تأکید کرد: ما با همه آزادگان جهان و خانواده این دو شهید پیمان می‌بندیم که در مسیرشان قدم برداریم.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته