دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1398 - 17:51
ریاحی مطرح کرد:

اهتمام بهزیستی و تأمین اجتماعی در کاهش آسیب‌ها و افزایش نشاط اجتماعی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: بهزیستی و تأمین اجتماعی اهتمام لازم را در کاهش آسیب‌ها و افزایش نشاط اجتماعی دارند.
کد خبر : 407226
اهتمام-بهزیستی-و-تامین-اجتماعی-کاهش-آسیب-ها-با-تاکید-بر-افزایش-نشاط-اجتماعی.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، محمدحسین ریاحی در نشست شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای در حوزه آموزش و اشتغال سهیم است و با این آموزش‌ها می‌تواند به اشتغال پایدار در جامعه کمک کند،‌ اظهار کرد: شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد ظرفیت طرح موضوع و تعاملات ارزشمند و سازنده را بین دستگاه‌های اجرایی دارد.


وی افزود: بحث توجه و اهتمام به خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی در اولویت مباحث اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و سازمان بهزیستی در این زمینه تولی‌گری لازم را دارد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با بیان گستردگی حوزه اجتماعی گفت: بهزیستی و تأمین اجتماعی اهتمام لازم در کاهش آسیب‌ها و افزایش نشاط اجتماعی و جامعه‌ای آرام را دارند.


ریاحی با بیان اینکه آمارهای ارائه‌شده در این حوزه درست است،‌ تصریح کرد: اینکه چگونه آمارهای درست را کنار هم قرار داده و بهره‌برداری درستی داشته باشیم نیاز به برنامه‌ریزی دارد.


وی با تأکید بر اینکه باید از داشته‌ها به معنای واقعی بهره‌مند شویم و با هماهنگی بین دستگاه‌ها به این مهم برسیم، اظهار کرد: آیین‌نامه ارائه خدمات فوریت‌های اجتماعی به‌صورت کامل در حال اجرا است و موضوعاتی که در این زمینه مغفول مانده هر چه سریع‌تر کسب تکلیف شود تا دستگاه‌های مربوط نیز بتوانند تعاملات بیشتری را برای فرهنگ‌سازی و بررسی پرونده‌ها داشته باشند.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته