دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1398 - 15:38
در رشت؛

کودک 8 ساله باعث مرگ پدر شد

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان گيلان از مرگ مرد 43 ساله به علت به حرکت درآوردن خودرو توسط فرزند هشت ساله‌اش در رشت خبر داد.
کد خبر : 407184
IMAGE11564217318316.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: مرد 43 ساله به علت به حرکت درآوردن خودرو توسط فرزند هشت ساله‌اش در رشت جان باخت.


وی افزود: به‌دنبال اعلام مركز فوريت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در یکی از کوچه‌های حاشیه شهر رشت، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.


محمدی افزود: با حضور مأموران پليس و تيم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد كودكی هشت ساله در حالی كه خودرو پيكان وانت پدرش در دنده عقب قرار داشت اقدام به استارت زدن آن كرده و خودرو نيز به پدرش كه در حال كار در پشت خودرو بود برخورد می‌كند.


اين مقام انتظامی ادامه داد: در اين حادثه مرد 43 ساله به علت شدت جراحات وارده در بيمارستان فوت كرد.


محمدی گفت: طبق ماده 199 آیین‌نامه راهنمايی و رانندگی در اختیار قراردادن خودرو به افراد فاقد گواهینامه ممنوع است؛ اما گاهی مشاهده می‌شود برخی از افراد بی‌‌توجه به قوانین این كار را انجام می‌دهند؛ این اقدام چه با همراهی و چه بدون همراهی والدين يك تخلف است و خودرو شخص متخلف پس از اعمال قانون به پاركينگ منتقل خواهد شد.


رئيس پليس راهور استان گيلان خاطرنشان كرد: در صورت بروز حادثه‌هایی از این دست شرکت‌های بيمه هيچ‌گونه مسئوليتی برای جبران زیان وارده تقبل نمی‌کنند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: حادثه رانندگی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته