دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1398 - 10:13
رحمانی در گفتگو با آنا:

عدم توجه به جلو مهمترین عامل در بروز تصادفات برون‌شهری است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و سبقت غیرمجاز را از عوامل مهم در بروز تصادفات برون‌شهری عنوان کرد.
کد خبر : 403043
64.jpg

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین- کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر داد و گفت: همین وضعیت در آزادراه کرج- تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک گزارش شده است. همچنین بار ترافیکی در ورودی‌های پایتخت پرحجم است و در دیگر جاده‌های کشور مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد.


وی با بیان اینکه مه‌گرفتگی را در برخی از محورهای استان گیلان، مازندران و اردبیل شاهد هستیم، اظهار کرد: هموطنان هنگام رانندگی در جاده‌های مه‌گرفته، فاصله طولی با خودروی جلویی را حفظ کنند تا مشکلی به‌وجود نیاید چراکه عدم توجه به جلو یکی از عوامل مهم در بروز تصادفات در جاده‌های برون‌شهری است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و سبقت غیرمجاز را از عوامل مهم در بروز تصادف در جاده‌ها عنوان کرد و گفت: بیشترین تصادفات در جاده‌های برون‌شهری بین ساعت 16 تا 23 رخ می‌دهد، لذا هر چقدر که به ساعات پایانی شب نزدیک می‌شویم آمار تصادفات نیز بالا می‌رود. به همین دلیل ضروری است که افراد هنگام خستگی و خواب‌آلودگی کمی استراحت کنند و سپس به حرکت خود ادامه دهند تا مشکل خاصی به‌وجود نیاید.


رحمانی خاطرنشان کرد: هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور با شماره 88255555 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته