دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1398 - 13:54

روایت جالب رئیس دفتر مقام معظم رهبری از توجه ویژه رهبر انقلاب به فقرا

رئیس دفتر مقام معظم رهبری روایتی جالب از توجه مقام معظم رهبری درخصوص توجه به فقرا و مردم بازگو کرد.
کد خبر : 407150
b5077397-5d72-4b8e-ac4b-81d29541cf98.jpeg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی صبح امروز در مراسم نکوداشت نیم قرن خدمات آیت‌الله جعفری نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان  که در مصلای بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط فعلی جامعه ما برخی افراد در معذوریت قرار دارند و باید به این خانواده‌ها کمک کرد.


وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی شب و روزی نیست که به فکر فقرا نباشند و همه امکانات خود را صرف این خانواده‌ها می‌کنند، افزود: شرایط کشور شرایط خاصی است و برخی خانواده‌ها در مضیقه اقتصادی هستند و برخی ککشان هم نمی‌گزد و این درحالی است که در قرآن به مسئله قارون و اتفاقاتی که به جهت بی‌تفاوتی وی به فقرا برای وی رخ داد اشاره شده است.


رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه جوانان باید قدر جوانی خود را بدانند، افزود: رهبر معظم انقلاب برای جوانان اهمیت ویژه‌ای قائل هستند و معتقدند که باید کار‌ها را به دست جوانان سپرد.


وی با اشاره به استمرار دیدار آیت‌الله خامنه‌ای با خانواده‌های شهدا بیان کرد: ۹۰۰ نماز جمعه در سراسر کشور اقامه می‌شود و با این اقدام ارزش‌های فراموش‌شده‌ای که خاندان کثیف پهلوی کمر به نابودی آن‌ها بسته بودند، زنده می‌شود.


محمدی‌گلپایگانی با اشاره به زندگی آیت‌الله جعفری، ادامه داد: در همه جوامع ساده‌زیستی آیت‌الله جعفری زبانزد است؛ این روحانی گرانقدر از زندگی کاملاً معمولی و متوسط برخوردار بوده و در خانه‌ای محقر زندگی می‌کند؛ کمتر کسی را داریم که در طول سال‌ها تغییری در زندگی‌اش ایجاد نشود.


رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: در ماه ذی‌القعده مناسبت‌های مختلفی از جمله ولادت امام رضا (ع) را داریم که امسال ۲۸ میلیون نفر زائر در سالروز تولد امام رضا (ع) از همه جای کشور و حتی سایر کشور‌ها به مشهد مقدس آمده‌اند.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته