دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

قهرمان کاراته کشور: می‌خواهم در مقطع کارشناسی ارشد بدون دغدغه ادامه تحصیل بدهم

قهرمان ملی کاراته با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بهترین بستر برای ادامه تحصیل قهرمانان و ملی‌پوشان است، گفت: می‌خواهم با توجه به بیماری که مادرم دارد، زمینه‌ای مناسب در دانشگاه برایم مهیا باشد تا در مقطع کارشناسی ارشد بدون دغدغه ادامه تحصیل بدهم.
کد خبر : 40712

به گزارش خبرنگار آنا، صابر داداش زاده کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بوده که مدت 5 سال است که در این دانشگاه فعالیت می‌کند. او عضو تیم ملی تای بوکس جمهوری اسلامی ایران و کاراته سبک‌های آزاد و عضو تیم منتخب کاراته آزاد دانشجویان ایران در سال 2007 دانشگاه‌های جهان بوده و افتخارات زیادی در زمان تحصیل در دانشگاه آزاد و هم در زمان اشتغال در این دانشگاه برای کشور عزیزمان ایران و دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی کسب کرده است.


با او درباره دغدغه‌هایش و زندگی و ورزش حرفه‌ای گفت‌و‌گویی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.


* کمی درباره خودتان و فعالیت ورزشی‌تان توضیح می‌دهید؟


- متولد سال 64 هستم. لیسانس تربیت بدنی دارم و در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی هستم. در سال 88 با توجه به آسیب‌دیدگی که در مسابقات آسیایی فستیوال هنرهای رزمی ایران داشتم، سخت به دنبال کار برای خودم بودم و با توجه به اینکه عمر ورزش قهرمانی در کشورمان کم است، امیدی برای ورزش قهرمانی نداشتم که متوجه استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه شدم. اول هیچ شانس و امیدی برای کار در یک محیط آموزشی و فرهنگی را برای خودم نمی‌دیدم. ولی با توکل به خدا راهی دانشگاه شدم و بعد از صحبت‌هایی که با دکتر خدابخش رئیس وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه داشتم و وی با توجه به شناختی که از دوران دانشجویی از بنده داشت بدون هیچ مشکلی استخدام شدم و خدا را در این مورد شاکر هستم و از اینکه عضوی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستم، بسیار خوشحالم.


چه افتخاراتی کسب کرده‌اید؟


بیش از 30 مدال کشوری و انتخابی تیم‌های ملی را دارم. در سال 2007 قهرمانی مسابقات بین‌المللی کاراته آزاد ایران را کسب کردم. در سال 2008 نفر سوم مسابقات آسیایی فستیوال هنرهای رزمی شدم. در سال 2009 مدال برنز تورنمنت آتا ترک را در رشته تای بوکس کسب کردم و راهی دوره خدمت مقدس سربازی شدم که توانستم مدال طلای ارتش‌های ایران و سهمیه ارتش‌های جهان سوم را کسب کنم. ولی بعد از حضور خود در دانشگاه آزاد اسلامی و کمک مسئولان دانشگاه آزاد ورزش حرفه‌ای خود را به طور منسجم‌تر ادامه دادم. برای اینکه استخدام در دانشگاه آزاد دغدغه اصلی من برای ادامه ورزش حرفه‌ای بود. بعد از استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی و در سال 2010 نفر اول مسابقات حرفه‌ای قهرمان مبارزات آزاد کشور آذربایجان شدم.


در سال 2011 در مسابقات حرفه‌ای و ششمین دوره المپیک هنرهای رزمی در کشور روسیه و شهر سنت پترزبورگ نفر دوم شدم و در مسابقات قهرمانی کاراته آسیا جام همیشه خلیج فارس نفر سوم شدم و باید اذعان کنم چون ورزش رزمی کشور به صورت آماتور است و هیچ حمایتی از ورزش حرفه‌ای نمی‌شود. دانشگاه آزاد اسلامی بهترین بستر برای ادامه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی است. این امر نشان از مدیریت شایسته و با برنامه در این دانشگاه است.


باید اذعان کنم چون ورزش رزمی کشور به صورت آماتور است و هیچ حمایتی از ورزش حرفه‌ای نمی‌شود. دانشگاه آزاد اسلامی بهترین بستر برای ادامه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی است. این امر نشان از مدیریت شایسته و با برنامه در این دانشگاه است

الان هم ورزش می‌کنید؟


همچنان ورزش خودم رو به صورت حرفه‌ای ادامه می‌دهم و تمرینات ویژه خود را دارم و باز به فکر افتخارآفرینی دوره‌های ملی هستم.


شرایط شما در دانشگاه چگونه است؟


من در قسمت حفاظت فیزیکی مشغول به کار هستم. به کارم مسلط هستم و از آن لذت می‌برم و کار محول شده به این جانب تناسب کامل با وضعیت جسمانی‌ام دارد و از این بابت بسیار خوشحالم.


در 2سال اخیر، تغییراتی در دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمده، به عنوان کارمندی که چند سال است در دانشگاه آزاد اسلامی خدمت می‌کنید آیا تغییری را بعد انتصاب مدیریت جدید احساس می‌کنید؟


خوشبختانه می‌توان به جرات گفت دکتر میرزاده یکی از توانمندترین مدیرانی است که در این چند سال دانشگاه آزاد به خود دیده است و بهترین و موثرترین تصمیم وی برای ورزش دانشگاه و ورزش کشور انتخاب به‌جا و شایسته دکتر محمد دادکان بود که از زمان ورود وی به ورزش دانشگاه آزاد، شاهد گسترش چشمگیر ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در ورزش هستیم، همه ملی‌پوشان با ورزش دانشگاه آزاد به نوعی در اردوی آمادگی به سر می‌برند.


در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه دانشجویان ملی‌پوش دارید؟


بله، همانگونه که قبلا گفتم دانشگاه آزاد اسلامی بهترین بستر برای ادامه تحصیل برای قهرمانان و ملی‌پوشان است که از جمله دانشجویان ملی‌پوش واحد ارومیه می‌توان از سیامند رحمان قویترین مرد جهان، کاوه موسوی رکورددار پرتاب چکش ایران و نفر دوم بازی‌های آسیایی گوانجو و سیاوش کهربا نفر اول موی تای جهان نام برد.


چه خواسته‌ای از دانشگاه دارید؟


از مسئولان دانشگاه می‌خواهم با توجه به بیماری که مادرم دارد، زمینه‌ای مناسب را برایم مهیا سازند تا بتوانم در مقطع کارشناسی ارشد بدون دغدغه ادامه تحصیل بدهم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته