دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1398 - 16:30
یکرنگی اعلام کرد:

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای فعالیت‌های گردشگری رامسر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر آمادگی این دانشگاه برای همکاری همه‌جانبه به‌منظور ارتقای فعالیت‌های گردشگری در رامسر را اعلام کرد.
کد خبر : 406792
photo_۲۰۱۹-۰۷-۲۴_۱۱-۱۴-۲۶.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رامسر، علیرضا یکرنگی در دیدار با رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رامسر، آمادگی این واحد دانشگاهی را در راستای همکاری همه‌جانبه برای ارتقای فعالیت‌های گردشگری در رامسر اعلام کرد.


وی گفت: همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منجر به پویایی بیشتر و ارتقای سطح کیفی فعالیت دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در رشته‌های عمران و معماری خواهد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر، دانشجویان را یکی از ظرفیت‌های خوب برای همکاری با سازمان میراث فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت دانشجویان در معرفی آثار تاریخی و فرهنگی رامسر علاوه بر دانش‌افزایی برای آنان می‌تواند در آشنایی گردشگران با جاذبه‌های گردشگری بسیار موثر باشد. 


رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رامسر، این دیدار را ایجاد فرصتی برای تبادل نظر و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانست و گفت: ارتباط با دانشگاه و بهره‌گیری از ظرفیت استادان و دانشجویان از اهداف اصلی ما بوده و با توجه به توانمندی‌های موجود، می‌توانیم با آماده‌سازی بستری مناسب، ارتباطات بین دانشگاه و سازمان  میراث فرهنگی را گسترده‌تر کنیم.


نادر سحرخیر افزود: رامسر به‌دلیل دارابودن جاذبه‌های گردشگری به‌عنوان قطب گردشگری در زمینه جذب توریست در کشور به شمار می‌رود و از طرفی فعال بودن رشته‌هایی مانند معماری و عمران در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه آزاد رامسر می‌تواند زمینه‌ساز همکاری بسیار خوبی در موضوعات پایان‌نامه دانشجویان شود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته