دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1398 - 16:30
رئیس دانشگاه علمی - کاربردی هرمزگان:

رسالت دانشگاه‌ها حرکت به سمت مهارت‌آموزی است

رئیس دانشگاه علمی - کاربردی استان هرمزگان گفت: رسالت دانشگاه‌ها حرکت به سمت مهارت‌آموزی متناسب با نیاز جامعه است.
کد خبر : 406790
دانشگاه.jpeg1.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از حاجی‌آباد، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان هرمزگان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد ظهر امروز به امضا رسید. امضای این تفاهم‌نامه توسط موسی جاودان رئیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان و محمد حیدری‌نارمندی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد صورت گرفت.


رئیس دانشگاه علمی - کاربردی استان هرمزگان در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه گفت: رسالت دانشگاه‌ها حرکت به سمت مهارت‌آموزی متناسب با نیاز جامعه است؛ بنابراین در این راستا باید همه مراکز علمی با تعامل و همکاری زمینه تحقق این هدف را فراهم آورند.


موسی جاودان افزود: برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها، سمینارها، دوره‌ها، کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت، مبادله تجربیات برای طراحی دوره‌ها و رشته‌های تخصصی جدید، تبادل استاد برای برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت، تدوین استانداردها، آموزش کوتاه‌مدت، توسعه آموزش‌های مهارتی و تربیت نیروی انسانی متناسب با نیاز بازار در این تفاهم‌نامه دیده شده است.


وی ظرفیت‌های شهرستان حاجی‌آباد را بسیار خوب توصیف و اظهار کرد: شهرستان حاجی‌آباد سرشار از ظرفیت‌های طبیعی و انسانی است که می‌توان با شناسایی این ظرفیت‌ها به توسعه این شهرستان کمک کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد نیز بیان کرد: هرچه مراکز علمی در تعامل با یکدیگر باشند، تحقق اهداف و رسالت این مراکز آسان‌تر خواهد بود؛ بنابراین درصدد ایجاد رابطه کاری از طریق امضای تفاهم‌نامه با واحدهای دانشگاهی و مراکز علمی هستیم.


محمد حیدری‌نارمندی به مفادی از این تفاهم‌نامه اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه با هدف توسعه آموزش‌های مهارتی و تربیت نیروی انسانی ماهر و تشکیل کمیته‌های مشترک همکاری در زمینه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی به امضا رسید.


وی با قدردانی از تعامل دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان با واحد حاجی‌آباد خاطرنشان کرد: با امضای این تفاهم‌نامه و تحقق مفاد آن، شرایط برای برگزاری دوره کوتاه‌مدت و دوره‌های مهارتی درازمدت و از همه مهم‌تر تعامل بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد با دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان هرمزگان در مسیر تربیت نیروی ماهر متناسب با نیاز شهرستان و استان، تسهیل خواهد شد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته