دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1398 - 12:19
حیدری نارمندی:

رمضان فرصت ارزشمند تهذیب و بخشندگی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای تهذیب و پالایش روح و روان انسانی است.
کد خبر : 379150
Bilboard-Ramazan-1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از حاجی‌آباد، نشست شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد صبح امروز به ریاست محمد حیدری نارمندی رئیس این واحد دانشگاهی و مسئول شورای فرهنگی تشکیل شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد در این نشست گفت: ماه مبارک رمضان، فرصتی ارزشمند برای تهذیب و پالایش روح و روان انسانی بوده و شناخت اهمیت و ارزش ماه مبارک رمضان برای آمادگی روحی بسیار ضروری است.


محمد حیدری نارمندی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان، ماه طهارت  و پاکی است. ماهی که بندگان خدا وجود خود را از تمایلات مادی و حیوانی زدوده و با تطهیر جسم، به تطهیر جان نیز می‌پردازند تا روحشان در عالم پاکی، رشد و تعالی، از انوار هدایت‌بخش خدای متعال بهره‌مند شود. ماه رمضان رمضان فرصت ارزشمند تهذیب نفس، جود و بخشش و خلوص جسم و جان است.


وی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از برکات ماه مبارک رمضان یادآور شد: متولیان آموزش و فرهنگ مکلفند در راستای ترویج فرهنگ ناب اسلامی و تربیت دینی نسل جوان هدفمند و با برنامه عمل کنند.


به گزارش آنا؛ در این نشست اعضای شورای فرهنگی در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این واحد دانشگاهی بحث و تبادل‌نظر کردند و اجرای برنامه‌های فرهنگی شامل برگزاری مجلس قرآن‌خوانی بعد از نماز ظهر و عصر، برگزاری نشست‌های مذهبی با هدف تبیین اهمیت ماه رمضان و بیان احکام مربوط به آن، برگزاری مسابقه کتابخوانی(احکام روزه) ویژه دانشجویان، نشر و نصب مسائل احکام روزه در محیط‌های عمومی، نمازخانه، کتابخانه و راهروها، برگزاری برنامه تفسیر سوره حجرات برای کارکنان و استادان، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع نیایش و ماه رمضان ویژه فرزندان کارکنان، استادان و دانش‌آموزان آموزشگاه سما و مراسم احیای لیالی قدر و سوگواری ایام شهادت مولای متقیان مورد تصویب قرار گرفت.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته